projectscene

Direktlänk till inlägg 11 april 2012

Bored as h*** D:

Av Nora Rainbow - 11 april 2012 21:08

NOOOOOOOOOO Nora har stuckit och jag har skit tråkigt x( Okej men snart ska de nog hettas upp lite när man får höra Daniel och Samuels sexiga röster på deras live stream :D Ni kanske inte visste de? :P Alltså att dom har live stream, för de mesta spelar dom minecraft och musik där men ibland kan dom visa lite meddelanden mellan mig och Samuel... MISSA INTE DE :D

Men just nu då (21.00) så är dom offline men snart kommer dom hem typ och ska fortsätta :D


Just nu läser jag en serie då som heter House of night, ni känner säkert till dom, på 5 dagar har jag lyckats läsa alla 3 böcker och är på hälften av den 4de, läser klart en bok på ungefär en dag(300 sidor varje bok) haha Nora bölar för hon vill inte att jag hinner före henne^^Hon är typ på den 8de boken just nu :)


Okej men vi ses imorgon ska spela lite fjårtis dunk äta toasttarts(Nyancat kroppen 8D ) med lite varm mjölk haha, om ni vill skypa så är det väl bara att adda mig^^jag heter: denfinasteee <--- jag vet jag hade en fjortis period i fyran,Oh god, Why? x(  okej så snälla adda mig då och om ni är ännu snällare och gillar bra musik checka då in hos Samuel och Daniels radio sak precis HÄR.


   

 
 
Pommez

Pommez

11 april 2012 21:45

Haft en bra onsdag?♥

http://sosweetie.blogg.se

Nora Rainbow

11 april 2012 21:46

Jajemensan! Dd? :) //Nora

 
Ingen bild

Felicia ^.^

11 april 2012 23:08

Den nionde kommer snart 8D

Nora Rainbow

11 april 2012 23:53

Yey! //Nora

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nora Rainbow - 3 april 2013 16:36


OMG HAHAH VAD FIN JAG ÄR   Klicka här för att komma till den nyaaa.. ...

Av Nora Rainbow - 7 februari 2013 17:45

          Tjäna, så nu sitter jag här med Fredrik och myspysar för vi är kavaj, lol. Vi har kollat på klänningar för vi ska dansa bugg i morgon för vi e fab. Har också beställt lite kläder hoho. Och ska shoppa i morgon med som om det inte räkte med...

Av Nora Rainbow - 1 februari 2013 23:35


     

Av Nora Rainbow - 1 februari 2013 19:22

  Videon säger allt

Av Nora Rainbow - 31 januari 2013 20:11

  Skins = bästa serien någonsin. Någon som har sett den?  Tänkte spamma lite skins bilder nu bara så ni vet he.                                                     ...

Ovido - Quiz & Flashcards