projectscene

Direktlänk till inlägg 12 april 2012

Ahh Dx

Av Nora Rainbow - 12 april 2012 10:29

Jag var nyss hos tandläkaren med min syrra, asså gud vad hon ljuger :( Dom frågade henne om hon käkade godis ofta och hon ba: nej bara på lördagar, men så lätt kom hon inte undan för jag tjallade på henne hehe.. ;) Och sedan så fråga hon: Gnisslar du tänder då och då? Nej absolut inte de är bara störande. Där slog hon till igen hon gör de hela tiden, alltså gnisslar tänder, ah så den 25 maj ska man då dit igen >.< FUUU- okej men just nu då sitter jag och läser och försöker få upp värmen med en varmkopp oboy' :) Och juste jag lyssnar på Samsams radio sak haha finns här. Idag tror jag att jag ska göra något med Nora och Maja igen men är inte säkert för jag känner mig helt sjuk, de svider i näsan jag har huvudvärk och är allmänt trött x( Och de blir inte bättre att man är helt ensam då... jaja får väl ta en ipren och vila lite då, men jag vill fortsätta läsa.. men jag vill också vila.. brukar ni också ha sånna här dilemman? :( Okej men ha en trevlig dag då haha


     

 
 
L I N N

L I N N

12 april 2012 13:03

hur menar du?

http://linnahlborg.blogg.se

Nora Rainbow

12 april 2012 16:41

Eh inget

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nora Rainbow - 3 april 2013 16:36


OMG HAHAH VAD FIN JAG ÄR   Klicka här för att komma till den nyaaa.. ...

Av Nora Rainbow - 7 februari 2013 17:45

          Tjäna, så nu sitter jag här med Fredrik och myspysar för vi är kavaj, lol. Vi har kollat på klänningar för vi ska dansa bugg i morgon för vi e fab. Har också beställt lite kläder hoho. Och ska shoppa i morgon med som om det inte räkte med...

Av Nora Rainbow - 1 februari 2013 23:35


     

Av Nora Rainbow - 1 februari 2013 19:22

  Videon säger allt

Av Nora Rainbow - 31 januari 2013 20:11

  Skins = bästa serien någonsin. Någon som har sett den?  Tänkte spamma lite skins bilder nu bara så ni vet he.                                                     ...

Skapa flashcards