projectscene

Alla inlägg den 15 april 2012

Av Nora Rainbow - 15 april 2012 21:27

blev inte så stor skillnad efter blekningen men ja ^^ 


fick bli photo Booth bild ledsen för det  .   

Av Nora Rainbow - 15 april 2012 18:34

RAWR  

Av Nora Rainbow - 15 april 2012 18:24

nora gav mig en läskig blick och sa att jag skulle skriva någonting ...'

så HEJ   


kolla vad fin bilfd nora råkat ladda ner.

   

Av Nora Rainbow - 15 april 2012 17:34

                  


Linne e från Monkey,Byxor vet jag inte men man kan hitta svarta jeans lite över allt, Jack hängslet och halsbandet e från Shock.   

Av Nora Rainbow - 15 april 2012 16:47



Ja sitter här med blekning i håret och kliar som in i!   

Av Nora Rainbow - 15 april 2012 12:58

Mm.. äter min typ en frukost som man skulle velja ha varje dag! Idag är det en såndär dag när man bara vill sitta ensam i pyjamas.  

Av Nora Rainbow - 15 april 2012 08:36

Sitter och läser House of night, bränd. Men också så tittar jag ut över sjön och väntar på lite napp hehe. Är borta vid Tranemo, Kroksjön, sist jag var här fick jag en regnbågsforell på 4 kg :D lite stolt faktiskt ;) för er som Undrar jag har INTE med mig min MacBook för de skulle vara skumt.. De Är skitkallt:$ men de blir nog varmare snart :3 SES

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards