projectscene

Alla inlägg den 16 april 2012

Av Nora Rainbow - 16 april 2012 20:54

    



jacka:Kofta från bik bok 

byxor:baggie jeans från sagolik.

Av Nora Rainbow - 16 april 2012 12:56

VI SVARAR PÅ FRÅGORNA IDAG HÄR ÄR LÄNK OM DU VILL STÄLLA EN SISTA STUNDEN FRÅGA  

Av Nora Rainbow - 16 april 2012 12:41

HÅR PÅ MATADORENS LÅR <--- TESTA ATT SÄGA DET HÖGT :P

Iallafall sitter och flörtar med våran lärare Linus mwihihihihih han är ju för söt ^^Nejnej men jag älskar honom, min favvo lärare :D Okej så vi slutar typ kl 13.35 så och efter skolan idag så ska vi åka till allum tror jag... MÅSTE HA BIKINI D: Imorgon så är de direkt till Åby som gäller, 1000 jäkla meter Dx Jag dör. Nej sluta gråta jag menade de inte:'(

Våran statistik har sänkts.. Kan ni göra något åt det? DELA VÅR BLOGG. Okej tack om du ska göra de om inte... JAG ÄLSKAR DIG ÄNDÅ. HÄR KOMMER EN RANDOM BILD:

Min lugg svek mig idag... Jag kommer aldrig fölåta dig dumma lugg.





                                

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards