projectscene

Direktlänk till inlägg 21 april 2012

Mohahahahahah :D

Av Nora Rainbow - 21 april 2012 21:56

Hejhej fråga inte varför jag skrev dendär överskriften... Jag bara gjorde de ^^Okej så jag vill blogga lite om pranks,

Okej så nu ska jag berätta om i torsdags då jag och Maja hittade en leksakssedel i 20 lapps form :3 Hehe vi hittade den i bibblan bland ett par blanketter och när vi såg den vi ba: Guuuuuud vi är rika nu o.o Men blev skitbesvikna när vi läste "Leksakssedel" på den... vi skratta ihjäl oss, sedan så la vi tillbaka den och bad Nora att komma och kolla på några blanketter, hon hade handen PÅ tjugolappen men märkte ingenting jag och Maja fnissa as mycket, hon trodde de var något annat HAHHAA sedan upptäckte hon den och sa: Kolla en tjugo lapp!

Sedan så blev hon skit sur när hon upptäckte samma sak som oss hhehe, efter de la vi den i en soffa, haha, Josse åkte på de direkt!

Hahhaah och sedan ni vet det finns ju majblomme säljare nuförtiden? Jo vi lurade en kille jag känner hahah men han upptäckte också att de va fejk. Ja så fortsatte vi, men de roligaste var nog när Johanna hittade den framför sina fötter, la den i sin ficka utan att säga något och sedan när vi sa, ta fram tjugolappen och kolla på den blev hon heeeelt förvirrad och fattade inte att de var vi som hade busat hehe...


Vad är ditt favorit bus? Har du råkat åka på ett bus? Har du någon idé som vi kanske kan filma in? KOMMENTERA.






Bild hämtad från google.  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nora Rainbow - 3 april 2013 16:36


OMG HAHAH VAD FIN JAG ÄR   Klicka här för att komma till den nyaaa.. ...

Av Nora Rainbow - 7 februari 2013 17:45

          Tjäna, så nu sitter jag här med Fredrik och myspysar för vi är kavaj, lol. Vi har kollat på klänningar för vi ska dansa bugg i morgon för vi e fab. Har också beställt lite kläder hoho. Och ska shoppa i morgon med som om det inte räkte med...

Av Nora Rainbow - 1 februari 2013 23:35


     

Av Nora Rainbow - 1 februari 2013 19:22

  Videon säger allt

Av Nora Rainbow - 31 januari 2013 20:11

  Skins = bästa serien någonsin. Någon som har sett den?  Tänkte spamma lite skins bilder nu bara så ni vet he.                                                     ...

Ovido - Quiz & Flashcards