projectscene

Alla inlägg den 25 april 2012

Av Nora Rainbow - 25 april 2012 22:44

Heheh jag kollade på ett youtube klipp och ville direkt börja göra docklockar i mitt hår ^^Hahha kolla resultatet ;) synd dock att jag måste duscha ur allt sedan :C men ska nog göra om det imorn... TROR jag, vet inte om jag kommer orka.. nej alltså jag kommer ångra mig imorn på morgonen för att jag var uppe sent... jag ska bara måla en teckning.. SEN kanske jag ska lägga mig efter att jag läst boken "matchad" den är helt überduber bra ;D Mm men japp vi hörs!      

Av Nora Rainbow - 25 april 2012 22:15

Fixade min lugg lite  . Så skönt att ha platt hår igen! 


       


God natt  


//Nora 

Av Nora Rainbow - 25 april 2012 21:01

Städar just nu  . Haha. 


   

Jag ränsade min gaderob och det var så mycket kläder som var för små!   


   

Målade den här på skolan också när jag hadde tråkigt haha  


//Nora 

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards