projectscene

Alla inlägg den 27 april 2012

Av Nora Rainbow - 27 april 2012 22:09

Åhguuuuuuuuuuuuudinna. Jag är så himla nervös just nu :C Jag har tävling imorgon jag ska klå flickor som är mycket mer större än mig liksom... Jag är skiiiit nervös... Jag går upp klockan 6 imorgon så jag kommer antagligen ta med en kudde dit och sova en stund, med typ 400 personer som pratar i salen.. Mm men jag tar med mig systemkameran och min dator ifall att det finns internet... Annars får ni bilder när jag kommer hem, men jag sover över hos Nora så det kanske till och med blir imorgon... Jaja just nu laddar jag upp frågestunden (videon alltså) den har laddat i snart 2 timmar, jag måste lägga mig snart, hoppas den hinner bli färdig.. Okej PUSSHEJ GODNATT KÄRA FOLK.

Av Nora Rainbow - 27 april 2012 08:28

Nu när jag ändå har ändå håller på att ha tråkigt tänkte jag visa en av min konstiga hobby. 


 

Det här är Zoey.Hon e en msd  

Det här är Crystal. Hon är en Zuzu.   


Vissa kanske undrar vad det här e för nått? Jo det e BJD (ball jointed doll) som är gjorda i resin. Dom säljs och gjörs oftast i Asien. Dom är väligt dyra kan vara från 500-6000kr. Jag kommer inte på något mer just nu men om ni vill veta mer kan ni fråga mig eller googla  




   


//Nora

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards