projectscene

Alla inlägg den 30 april 2012

Av Nora Rainbow - 30 april 2012 21:55

Hej små barn   . Mm idag så fikade vi på rondellen åt lite kaka och så mysigt!  . Maja var inte med  .            
Ha en god natt  


//Nora & Elif  

















Av Nora Rainbow - 30 april 2012 19:55

Ja rubriken säger det, jag tror att Nora kommer hit iallafall så vi ska ut på picknick sedan så ska vi hem då, kanske kan sova över? Måste fråga henne.... PUSSHEJ  OOOOOOOOOhhhhhh gangsta beeeech.





Av Nora Rainbow - 30 april 2012 19:02

 

Av Nora Rainbow - 30 april 2012 16:38

 

 *MAJAFACE*

Låten heter Scary monsters and nice sprites, gjord av Skrillex :3

Av Nora Rainbow - 30 april 2012 12:34


Le mustach dag. Jag tänkte eftersom man inte ser mina byxor så blev det mer ''Todays look'' än ''Dagens Outfit'' hihi sitter här med Kim hon har fått lite damp för att hon absolut inte tycker om True Blood sneak peaken jag visa innan (hon e väldigt team Pam!)



 


//Nora  

Av Nora Rainbow - 30 april 2012 11:15


En tjuv titt på Eric och Pam i säsong 5! Är det bara jag som längtar till säsong 5 så mycket!?




//Nora  

Av Nora Rainbow - 30 april 2012 02:08

Haha håller på med skype och då säger vår vän ''jag e din mamma'' jättekul! Ni kanske borde spola ner mot slutet.


//Nora

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards