projectscene

Alla inlägg under april 2012

Av Nora Rainbow - 11 april 2012 19:56

Tjaa ! 

jag var och bowlade med tjejorna nyss och sedan drog jag iväg till stan och klippte mig :D

på bowlingen kom jag först SÅKLART!

hah ne men så fort jag fick tag på det lättaste klotet började det hetta til!

HAH.

här kmr en bild på mig ;))

 

 

Av Nora Rainbow - 11 april 2012 15:47




   




Det blev inga sådär jätte skarpa bilder ^^. Maja vann,Elif kom 2a och jag kom sist  . Men det spelar ingen roll det viktigaste e ju att ha roligt eller hur?   //Nora

Allmänt · Elif · Maja · Nora
Av Nora Rainbow - 11 april 2012 10:47

Idag ska alla 3 sticka och bowla nere i mölnlycke^^usch vad längesen de var jag gjorde de :S Men det är väl trevligt.. Jag tror vi ska sticka och käka någonstans efter det... vi får väl se;) Jag TROR att jag ska ta med datorn men de är inte säkert att det kommer ett inlägg för de kanske inte finns internet.. kanske kan koppla till mobilen eller något :/ hmm okej men då ska ja bara ringa upp dom andra och se hur det blir^^  

Av Nora Rainbow - 10 april 2012 22:29

      



Mm sitter och äter fuff e inte det jätte gott? Nutella kan man ju inte låta bli att älska heller! ^^ Hoppas ni har en fortsatt god kväll ^o^ 

Av Nora Rainbow - 10 april 2012 20:55

Jo asså.. Maja kunde inte göra något.. typ.. asså hon kunde men hade liksom ingen skjuts.. *bad pokerface*  MAJA DU SKULLE VARIT HÄR JUST NUhehe... okej tillbaka till ämnet. Vilket ämne? o.O men ehm... jo eh... FUUUUUUUUU- okej lugna ner dig Elif D: haha de va förra veckan när jag såg en lärare skriva lugna i en mening som jag kom på att de stavades så och inte lungna hehe... O,O ja gör det fortförande..  ahhh vad längesen de var jag spelade gitarr... Nej nu ska jag ner och hämta min pappas och spela "hey there Delilah" hmm.. hur ska det gå? Ojj vilket långt inlägg... hoppas ni tyckte om det haha.. annars så förlåt för att jag tog din tid hehe... och om du vill ha fler random inlögg som stjäl din underbara tid så kan du väl kommentera.. och vet du vad? JAG ÄLSKAR DIG       

Av Nora Rainbow - 10 april 2012 15:37

                                                    

Av Nora Rainbow - 10 april 2012 12:28

Tack alla som tittar in hit haha. Okej så idag ska en främmande man komma in i mitt hus och fixa våran värme sak.. Våra element har varit avstängda i snart 4 dagar de blir kallt efter ett tag   Är det läskigt att en främmande man ska komma på besök? JA. Erkänner du de? Nej.. förutom till er då:3 okej så jag tycker att ni kan göra bättre ifrån er, jag menar vi har en MASSSAAAA sidvisningar men komigen nu. Inga frågor? Frågestunden tar slut på söndag och vi 3 kommer att svara i ett videoinlägg. Och den kommer antagligen bli rolig hehe.. Men den blir inte rolig om vi inte får några frågor så... sneeeeela ställ bara sånna där random frågor typ.. gillar du rutschkanor? Haha ja jag menar det faktiskt. Okej men nu ska jag spela lite MW3 och snacka med Maja och Nora på skype samtidigt. Kolla in min blogg             

Ovido - Quiz & Flashcards