projectscene

Alla inlägg under april 2012

Av Nora Rainbow - 10 april 2012 00:18

heej

ligger här och skypar med nora, e inte så trött ;/ fast ska nog sova snart.

eheh.

jag heter väll då maja och detta är jag just precis nu ;)

 

hehe trött chey  

   

Av Nora Rainbow - 9 april 2012 22:39

ELif har klippt sig eller ja jag klippte henne   . 




Före:

 


Efter: 

     


  Ha en god kväll // Nora 
 
 

Av Nora Rainbow - 9 april 2012 15:13




Äter glass med Elif   Nom nom.      //Nora

Av Nora Rainbow - 8 april 2012 22:29




Senaste mig,vad tycker ni?     

 
Av Nora Rainbow - 8 april 2012 21:46

Det händer ju inget någonstans D: varken på min blogg eller här:( Komigen nu. Jag tänker göra en frågestund! Fråga på:D Om ni frågar till en specifik person glöm inte att säga det typ som Elif gillar du att.... Ja.. Haha jaja slota tjata  

 Och sneeeeela kolla in min blogg;) www.eliftural.bloggplatsen.se/



Av Nora Rainbow - 8 april 2012 18:44

Jag har verkligen skit roligt ;D Nej men sådär, snackar just nu med Maja och försöker få tag på Nora men nej... Hon dissar oss   <--- Vilka asum smilisar dom har här på bloggplatsen :D Brukade blogga på blogg.se men ah Maja sa att den här sidan va bättre^^ Idag har jag då haft tråkigt, började med att jag vakna skit tidigt gjorde mig iordning för att synas publikt och sen stacka min familj och jag till flygplatsen, min mamma skulle till Turkiet på affärer :P efter de så skjusade pappa oss till Landvetter ica kvantum 8D Dom har skit snajsiga saker där så jag köpte poptarts med blåbärssmak mmmmmm och frysta bär(föredrar de mer än godis..) min syrra är ju bara för gullig så hon ville gå på bio men inte jag för jag va hemma och spelade MW3 :D Pappa startade någon mysko film som hette Mr. Bones haha skitrolig rekommenderar;) Nu skypar jag då med Maja och ja... de är lite udda grejer man snackar<3 Haha ses   

Av Nora Rainbow - 2 april 2012 13:04

Sitter på lektion med mina kära kompisar Norch och Gandalf :3 Inget. Skittrist D: Hahah Norch färgade håret blont i helgen och jag och Maja var ju då med så vi visste redan om de lixom ingen big deal;) Men i skolan alla gick fram och sa: Wooowww har du färgat håret? Man ba nej de har hon inte alls gjort nej.. haha Så idag ska vi göra pärlplattor och spela Cod MW3 :D fast det är bara jag och Maja som kan spela det... FÅR LÄRA NORCH SNART Hahah vad trevligt jag fick göra första inlägget dååååå:D Ses xoxo //Elliifff8)

Tidigare månad - Senare månad
Skapa flashcards