projectscene

Alla inlägg under april 2012

Av Nora Rainbow - 29 april 2012 23:34

 


E det bara jag som älskar min manliga Saw mugg? :o Ha en god natt!


//Nora   

Av Nora Rainbow - 29 april 2012 20:43

 
Av Nora Rainbow - 29 april 2012 19:02


Målade Domo i mitt nya skissblock och pennor  


//Nora   

Av Nora Rainbow - 29 april 2012 15:21

             

                    Så tuff

     

Aww vad söt man får vaaa

  TEeeeheeee osminkad och fin :D

       

Alla ser feta ut det är dräkternas fel.  

DETTA ÄR EN SÖT POJKE SOM BARA ÄR MIN. FÖRSTÅTT?


Hahah roligaste tävlingen någonsiiiiiin inte för att jag minns så mycket från dom andra... SES


Av Nora Rainbow - 29 april 2012 11:50

Det gick bra på tävlingen :D Jag mötte min klubbkompis och vi kom lite överens om att någon av oss var tvungna att vinna 2a pris... det blev jag :C Det gick faktiskt bra ändå, jag förlorade den matchen, sedan vann jag alla andra 3 matcher, de är så att man har fyra domare i varje ring och då skriver domarna upp poäng som man får när man slår in eller sparkar in, om det är 2 av både röd och blå är det oavgjort och om alla är röda så vinner den personen, jag vann dom alla 3 matcher så det var ju lyckat! Jag var tvungen att sticka tidigt från tävlingen för jag skulle på Nora's lilla "fest" ;) Hann i tid :) Jag laddar upp lite bilder sedan från tävlingen mwihihii :D Nu måste jag dra till min kompisar och vara social :D PUSSHEJJJ <3 ///////Elif.

Av Nora Rainbow - 29 april 2012 11:05

Jag hadde fest igår. Temat är Alice i underlandet.   

Fina presenter :3 


  Alice

Hjärterdam

Kanin

Alice

Random söt bara

Random sur  

Madhatter (jag)

 

MissCupcake hihi ;) (Maja)

Knäkter killen. 

Elif kom sent så det blev inga bilder på henne   


//Nora        

Av Nora Rainbow - 28 april 2012 10:46


Jajemensan jag har blivit mörk hyad! :o Haha nääe men jag ska vara African på min dansupvisning idag så :P hehe. wish me good luck     

Av Nora Rainbow - 28 april 2012 06:12

Jag äter frukost just nu. JUST NU. JUST NU. Det räcker... Japp klockan sju måste jag sticka iväg :D Vet inte riktigt om jag bågar ta med datorn, det är jätte mycket folk där och jag vill inte att den blir stulen :O Jag är lite paranoid av mig c: Hörni visste ni att jag har emocore? Om inte så kan ni adda mig eller något hahha jag heter MeGustaMucho :D PUSSHEJ  

Ovido - Quiz & Flashcards