projectscene

Alla inlägg under april 2012

Av Nora Rainbow - 22 april 2012 11:41

Owwwwwoooo jag har tråkigt.. De har jag hela tiden? Gud så tråkigt :C Hehhe... Okej så japp... Nu har jag plattat mitt hår gjort iordning mig och satt mig framför datorn och tar GIF's hela tiden MWIHIHIIHI Alltså vad härligt att ha så många läsare! Inte för att man får så många kommentarer MEN ÄNDÅ. Nu undrar jag, vilken är din favorit figur?   Kalle Anka, MussePig, Garnfield, JA NI VET, min favorit är nog... Människan i Adventures på cartoon network, alltså jag har inte den kanalen men jag har sett ett avsnitt en gång av den serien och jag BLEV KÄR. japp.

berätta nu, vem gillar du mest?



Av Nora Rainbow - 22 april 2012 00:02

   



Jag och Maja sminkade oss lite haha har inga bilder på maja   Men såg jag ut iallafall. Jag kommer inte ihåg var stilen hette så irriterande   men här hittade vi insperationen. God natt  


updatering: Tack vare en underbar läsare fick jag reda på att stilen heter Sugar skull! Tack så mycket!  


//Nora  

Av Nora Rainbow - 21 april 2012 21:56

Hejhej fråga inte varför jag skrev dendär överskriften... Jag bara gjorde de ^^Okej så jag vill blogga lite om pranks,

Okej så nu ska jag berätta om i torsdags då jag och Maja hittade en leksakssedel i 20 lapps form :3 Hehe vi hittade den i bibblan bland ett par blanketter och när vi såg den vi ba: Guuuuuud vi är rika nu o.o Men blev skitbesvikna när vi läste "Leksakssedel" på den... vi skratta ihjäl oss, sedan så la vi tillbaka den och bad Nora att komma och kolla på några blanketter, hon hade handen PÅ tjugolappen men märkte ingenting jag och Maja fnissa as mycket, hon trodde de var något annat HAHHAA sedan upptäckte hon den och sa: Kolla en tjugo lapp!

Sedan så blev hon skit sur när hon upptäckte samma sak som oss hhehe, efter de la vi den i en soffa, haha, Josse åkte på de direkt!

Hahhaah och sedan ni vet det finns ju majblomme säljare nuförtiden? Jo vi lurade en kille jag känner hahah men han upptäckte också att de va fejk. Ja så fortsatte vi, men de roligaste var nog när Johanna hittade den framför sina fötter, la den i sin ficka utan att säga något och sedan när vi sa, ta fram tjugolappen och kolla på den blev hon heeeelt förvirrad och fattade inte att de var vi som hade busat hehe...


Vad är ditt favorit bus? Har du råkat åka på ett bus? Har du någon idé som vi kanske kan filma in? KOMMENTERA.






Bild hämtad från google.  

Av Nora Rainbow - 21 april 2012 19:34

  Åt pudding med pappa den var jätte äcklig haha!   

Nu äter jag lite snacks iallafall och kålla på keelas Live prat som du kan komma till här 



//Nora

Av Nora Rainbow - 21 april 2012 18:00

Jag skulle ut och sketa och så började det ös rägna   Jag och mina kompisar har gjort en film/trailer fast den är inte klar än har är en liten liten tjuv kik .  


//Nora

Av Nora Rainbow - 21 april 2012 15:30

Nu åker jag till min kompis Saghar<3 Hennes mamma fyller år så vi ska såklart fira då! Här kommer dagens outfit :D

Jeans: JC

Tröja: H&M






Fint med garderobs dörren öppen och allt;) Nej men nu har jag bråttom. PUSSHEJ<3  

Av Nora Rainbow - 21 april 2012 13:33

Ja var pisstrött igår så ja va inte med på filmkvällen men ändå har jag åstakommit bra saker... te.x städat, ätit, läst, sovit, och gjort om proceduren... D: OK jag måste göra något direkt... Hmm kan börja med att sätta på lite soft musik, sedan kan jag kanske hämta något att äta... sedan... ehm... ? VAD SKA JAG GÖRA?! Ahhh jag kollade nyss in lite longboards på blocket, så billig är jag :3 nej men jag hittade en så jag mailade tjejen och hon är typ i USA så jag skulle ringa hennes mamma... numret funkar inte?! 

Jag vill ha min longboard... NU. Jag vill åka på vägen känna luften i ansiktet av farten.. Lyssna på lite musik kanske samtidigt... Ja ni vet... mm men här kommer ett klipp som jag tycker om... JAPP. PUSSHEJ




Av Nora Rainbow - 21 april 2012 11:34

    

saras underbara gaderob   


//Nora 

Ovido - Quiz & Flashcards