projectscene

Alla inlägg under april 2012

Av Nora Rainbow - 19 april 2012 18:58

Hej har precis kommit hem från världens kör är bajs trött! Tur att det är Fredag imorgon! Då kommer det allt hända roliga grejer! Haha näe jag vet inte... Åt shushi också det var såklart jätte gott!   

Min kamra e hos mamma får hämta den sen  Min lugg e lite kaous men har hållt att åka skateborarden    


//Nora  

Av Nora Rainbow - 19 april 2012 09:22

Sitter på spanskan och tänker... hade nyss prov :C Jag va sjuk igår men de känns som om jag missade andra världskriget eller nåt sånt... x'( Haha någonting som gjorde min dag var Julia och Sara som hade köpt en present till mig från Turkiet  NI ÄR JU SKITGULLIGA!!!!1 TACK :') Haha jag sprang in på toan och bytte tröja direkt^^Det står: I am not Normal <--- Åh gud dom känner mig så bra :') Okej men nu måste jag tillbaka till lektionen PUSSHEJ

.   

Av Nora Rainbow - 18 april 2012 21:06

    haha random hallo kitty godis xD. Det blev tyvärr inga dagens outfit från mej idag för att iphoto ville inte samarbeta  . Nu ska jag och min skateboard ha en trevlig natt  .  



//Nora

Av Nora Rainbow - 18 april 2012 20:56

Har varit sjuk hela dagen :P Men asså inte allvarligt bara ont i halsen :C Jag har lyckats städa lite grann i mitt rum iallafall, sen har jag bara spelat sims^^Tror jag ska köpa Sims 3 Kvällsnöjen.. Hmm :D Och imorn så ska jag kanske till Allum efter skolan och kolla in skateboards yayy! Dom är typ skitbilliga just nu^^ Men nu måste jag plugga inför imorgon... PUSSHEJ

Ojoj där visade man nog lite mycket :S Neeeej jag skojjade bara^^ Men en sak ska ni ha klart: Jag ser galen ut i mina ögon för jag är HELT osminkad. PUSSS PUSSS  

Av Nora Rainbow - 17 april 2012 22:26

Hej blev inte så mycke uppdateringar idag för nån av oss på grund av att vi har badat med skolan på Åby. Själv så hadde jag dans derekt efter så jag han apsolut inte 😔 allt för mig god natt ❤ //Nora

Av Nora Rainbow - 17 april 2012 08:44

// nora och maja

 
Av Nora Rainbow - 16 april 2012 20:54

    



jacka:Kofta från bik bok 

byxor:baggie jeans från sagolik.

Av Nora Rainbow - 16 april 2012 12:56

VI SVARAR PÅ FRÅGORNA IDAG HÄR ÄR LÄNK OM DU VILL STÄLLA EN SISTA STUNDEN FRÅGA  

Ovido - Quiz & Flashcards