projectscene

Alla inlägg under april 2012

Av Nora Rainbow - 14 april 2012 15:07

       




Jaa, som ni kanske kan se så har jag och Elif bakat muffins även en vän av mig och hjälpte till jätte gott iallafall!   receptet kan du hitta här och glasyren här   . Glöm inte att att fråga på frågestunden som du kan hitta här och att vi har ändrat slut tiden till på måndag.



//Nora 

Av Nora Rainbow - 14 april 2012 14:29

                     



//Nora och Elif

Av Nora Rainbow - 14 april 2012 00:00

Godnatt alla därute ha en trevlig kväll eller något sånt:P


Av Nora Rainbow - 13 april 2012 21:13

Här sitter vi och gossar, kollar på lite rainbowstep, ja du läste rätt RAINBOWSTEP FTW!!!!!1111ett.  Heheh käkar fett mycket godis också hehe.. Tjockis ;3 Okej men här kommer nåra bilder på Nora och mig :D GLÖM INTE FRÅGESTUNDEN.    


PEACE BRO. och snälla vi vet att regnbågs saken symboliserar nån bög orginisation... Maja kunde inte va med för hon är i Skåne nu   



//Elif

Av Nora Rainbow - 13 april 2012 18:13


Här kommer bilen som jag sa att ni skulle få se   


       

Av Nora Rainbow - 13 april 2012 15:57

Har min barndoms vän på besök och äter ''special'' fast hon tycker inte om det   eller inte felix ketchupen i allafall    det e jätte trevlig i allafall!   


 


   


Hon ska få tillbaks sin awsome bil som jag vill ha kvar    Jag kan visa den sen!   


Vilken ketchup tycker du mest om?


//Nora   

Av Nora Rainbow - 13 april 2012 13:35

                           

                         

Av Nora Rainbow - 13 april 2012 13:01

Omnom mamma har kommit hem från turkiet nu^^Alltså för typ en minut sen då hhehe och de första jag lägger märke till är bakelserna hon tog med sig. SMASKENS :D så nu sitter jag och mumsar på dom, har faktiskt ingen aning om vad det är men gott är de^^Senare idag kommer jag antagligen vara med Nora, kommer antagligen ta lite foton tror jag :P Huvudvärken från igår har dock inte lagt sig.. DROGA IPREN  

Ovido - Quiz & Flashcards