projectscene

Alla inlägg den 1 maj 2012

Av Nora Rainbow - 1 maj 2012 20:24

Ahhhhhh ja som Nora sa nedanför så var jag med och åkte där på slutet :D Det var jätte trevligt :3 efter att Nora gick :( så stack jag och Maja till Ötjärn, Maja doppade hela huvet haha alltså inte kroppen, BARA huvudet, jag stack ner mina ben men dom somnade efter ett tag... efter så åkte vi tillbaka och Maja åkte in till sig medans jag åkte vidare upp till mig mwihihi det är så härligt att åka! Jag har gjort en omröstning i vänstra fältet lite längre ner, vad gillar ni mest? ;)  

Av Nora Rainbow - 1 maj 2012 19:55

Idag har jag och Maja badat   Det var is kallt! Efter åkte vi skateboard och longboard och så kom Elif med sin nya longboard.   


                

dumma fake oreo! Haha  


//Nora   

Av Nora Rainbow - 1 maj 2012 10:21

Hahha åååhhhh nu blir jag ledsen men samtidigt glad 3: Min farmor och farfar kommer HIT istället...

jaja det finns en jätte snajsig gård precis utanför mitt hus som jag kan åka på haha.

Jag ramlade förut när jag provade den hemma hos dom och det var bara FETT PINSAMT MANNEN.

Alltså Mammans son kom ut för att kolla om jag gilla den eller nåt jag vet inte så jag ville vara lite gangsta och prova den men det visade sig att dom hade mixat med den, dom hade skruvat på truckarna så de skulle vara lättare att svänga... DET VISSTE JU INTE JAG?!?! Så ja jag ramla på rumpan och han typ "hostade" samtigt som han skratta sen gick han in igen... Pinsamt..

Men vet ni vad? Jag bryr mig inte för nu har jag en jätte fin longboard som jag nästan kan åka på :P SUG PÅ DEN LILLA POJKE. Ohhhhhh dedär lät fel..

Nej vet ni vad jag ska nog ta och ta på mig min ryggsäck lägga i lite böcker och se om det är någon skillnad att åka än annars ^^ PUSSHEJ.

ojj juste rapport från Mig då, jag ramlade nyss innan jag gick in så min nagel har filats bort... jag brukar inte vara så tjejig men hallå.. EN NAGEL?!  


Av Nora Rainbow - 1 maj 2012 08:27

Jag åker just nu med pappa i bilen påväg till Mölndal :D Vi ska ÄNTLIGEN köpa min skateboard haha ^^Alltså den har typ inget snyggt mönster eller så på sig. De JAG bryr mig om är att den fungerar, svänger bra, kullagrerna spinner snabbt och att griptejpen fortfarande existerar på den haha :D jag tror att vi ska stanna till hemma hos farmor och farfar dom bor uppe i Pixbo och det finns jätte fina vägar där mwihihi^^ Jag tar med mig kameran ifall att :3 Hoppas alla ni har en trevlig dag och...




  HAHHHAHA Nora varför sa du inte till att jag skulle ladda upp den? Jag såg ju inte att den ladda >.<  

Ovido - Quiz & Flashcards