projectscene

Direktlänk till inlägg 1 maj 2012

Ojojoj

Av Nora Rainbow - 1 maj 2012 10:21

Hahha åååhhhh nu blir jag ledsen men samtidigt glad 3: Min farmor och farfar kommer HIT istället...

jaja det finns en jätte snajsig gård precis utanför mitt hus som jag kan åka på haha.

Jag ramlade förut när jag provade den hemma hos dom och det var bara FETT PINSAMT MANNEN.

Alltså Mammans son kom ut för att kolla om jag gilla den eller nåt jag vet inte så jag ville vara lite gangsta och prova den men det visade sig att dom hade mixat med den, dom hade skruvat på truckarna så de skulle vara lättare att svänga... DET VISSTE JU INTE JAG?!?! Så ja jag ramla på rumpan och han typ "hostade" samtigt som han skratta sen gick han in igen... Pinsamt..

Men vet ni vad? Jag bryr mig inte för nu har jag en jätte fin longboard som jag nästan kan åka på :P SUG PÅ DEN LILLA POJKE. Ohhhhhh dedär lät fel..

Nej vet ni vad jag ska nog ta och ta på mig min ryggsäck lägga i lite böcker och se om det är någon skillnad att åka än annars ^^ PUSSHEJ.

ojj juste rapport från Mig då, jag ramlade nyss innan jag gick in så min nagel har filats bort... jag brukar inte vara så tjejig men hallå.. EN NAGEL?!  


 
 
Louise

Louise

1 maj 2012 20:06

Har en veckans blogg på min blogg så kika in och anmäl dig!

http://nattstad.se/bbaralouise

Nora Rainbow

1 maj 2012 20:21

oj va bra haha :D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nora Rainbow - 3 april 2013 16:36


OMG HAHAH VAD FIN JAG ÄR   Klicka här för att komma till den nyaaa.. ...

Av Nora Rainbow - 7 februari 2013 17:45

          Tjäna, så nu sitter jag här med Fredrik och myspysar för vi är kavaj, lol. Vi har kollat på klänningar för vi ska dansa bugg i morgon för vi e fab. Har också beställt lite kläder hoho. Och ska shoppa i morgon med som om det inte räkte med...

Av Nora Rainbow - 1 februari 2013 23:35


     

Av Nora Rainbow - 1 februari 2013 19:22

  Videon säger allt

Av Nora Rainbow - 31 januari 2013 20:11

  Skins = bästa serien någonsin. Någon som har sett den?  Tänkte spamma lite skins bilder nu bara så ni vet he.                                                     ...

Skapa flashcards