projectscene

Alla inlägg den 2 maj 2012

Av Nora Rainbow - 2 maj 2012 21:23


En fin pyamas bild där jag ser allmänt deprimerad ut hihi . En väldigt förvirrande och tröttsam dag. Har haft en hel tokig skol dag,Åkte skateboard sen så kom Elif,åkte skateboard lite till,sedan så badade vi,frös ihjäl och åkte hem igen,sen skulle elif hem så då åkte jag lite till och nu ligger jag här helt sönder slagen och orkar absolut inte göra läxor. 


//Nora   

Av Nora Rainbow - 2 maj 2012 11:34

Herreeeee vad det är varmt... haha, jag har hittat en kepa från hollywood som jag ska köpa (hollywood är en butik) den är skit snajsig ^^ jag har lust att åka longboard... 

haha jag kan inte vara den enda nu som funderar på att tälta...?  awwww det måste jag bara göra D: ojojoj vad jag är tankspridd ^^  

Av Nora Rainbow - 2 maj 2012 09:43

Sitter på so lektion med Maja det e en lärare i samma rum som oss hon förstör hela stämmningen  .  

 





här e en gammal bild på mig. Creepy haha näe...   


    

Ovido - Quiz & Flashcards