projectscene

Direktlänk till inlägg 3 maj 2012

Awiiii<3

Av Nora Rainbow - 3 maj 2012 09:13

Sitter på No:n, intressant va? ;) Nej men de är väl okej här.. hade nyss förhör de gick ju bra tack vare min kära far  Alltså det var förhör på typ ryggradsdjur så dom frågade lite om fiskar haha jag kunde allt för jag är liksom sportfiskare på fritiden!  Adam fyller år idag... GRATTIS ADAM!!!!!1  

Vet ni varför denna dag kommer bli sabbad? Jag slutar halv tre ska vara kvar i centrum till halv fem för då är det världens kör, det är jätte roligt där^^,

efter de så är det föräldrarmöte och jag måste hämta min syrra men kören slutar ju klockan 6 och min träning börjar sju... vilket helvete detta startar i mitt huvud.... haha nej men det går sääääkert bra   




här är en bild på min nya longboard, skit skön är den sover med den...       

BILD PÅ MAJA FRÅN IGÅR :D

Gud så vackra, växer brevid skolan ;_____;PUSSHEJ




 
 
Ingen bild

Lovisa

3 maj 2012 16:44

vem e adam?

Nora Rainbow

4 maj 2012 06:57

En jätte snäll klasskamrat^^

 
Nora

Nora

3 maj 2012 22:23

Wow vart kunde du få den iden ifrån... (elif)

http://projectscene.bloggplatsen.se

Nora Rainbow

4 maj 2012 06:57

Öhmmmm... hehehheheheheheh :3

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nora Rainbow - 3 april 2013 16:36


OMG HAHAH VAD FIN JAG ÄR   Klicka här för att komma till den nyaaa.. ...

Av Nora Rainbow - 7 februari 2013 17:45

          Tjäna, så nu sitter jag här med Fredrik och myspysar för vi är kavaj, lol. Vi har kollat på klänningar för vi ska dansa bugg i morgon för vi e fab. Har också beställt lite kläder hoho. Och ska shoppa i morgon med som om det inte räkte med...

Av Nora Rainbow - 1 februari 2013 23:35


     

Av Nora Rainbow - 1 februari 2013 19:22

  Videon säger allt

Av Nora Rainbow - 31 januari 2013 20:11

  Skins = bästa serien någonsin. Någon som har sett den?  Tänkte spamma lite skins bilder nu bara så ni vet he.                                                     ...

Ovido - Quiz & Flashcards