projectscene

Direktlänk till inlägg 4 maj 2012

Förvirrad..

Av Nora Rainbow - 4 maj 2012 06:57

Igår sa min mamma att det skulle bli kallt idag och jag köpte ju de men nu när jag kollar ut genom fönstret så är det ju jättttte ljust och ser varmt ut.. Ja väldigt knäppt, igår kunde jag inte göra nåt inlägg för jag var ju som tidigare nämnt upptagen med annat..

På världens kör så började vi inne men efter ett tag gick vi ut? Haha ett par gamlingar stog vid deras balkong och liksom kollade ner på oss och log jätte mycke^^Dom var jääättte söta    Jag ville krama dom.. Maja, Nora och jag åkte board ner till ekdala det gick ju faktsikt bra, ramlade aldrig heller :D Men de var dock lite pinsamt för att när jag åkte förbi en kille på longboard så tappade jag balansen för jag åkte på en sten... haha var tvungen att hoppa av^^ ja men nu måste jag äta frukost och sticka till skolan :3 PUSSHEJ    Elifff

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nora Rainbow - 3 april 2013 16:36


OMG HAHAH VAD FIN JAG ÄR   Klicka här för att komma till den nyaaa.. ...

Av Nora Rainbow - 7 februari 2013 17:45

          Tjäna, så nu sitter jag här med Fredrik och myspysar för vi är kavaj, lol. Vi har kollat på klänningar för vi ska dansa bugg i morgon för vi e fab. Har också beställt lite kläder hoho. Och ska shoppa i morgon med som om det inte räkte med...

Av Nora Rainbow - 1 februari 2013 23:35


     

Av Nora Rainbow - 1 februari 2013 19:22

  Videon säger allt

Av Nora Rainbow - 31 januari 2013 20:11

  Skins = bästa serien någonsin. Någon som har sett den?  Tänkte spamma lite skins bilder nu bara så ni vet he.                                                     ...

Ovido - Quiz & Flashcards