projectscene

Alla inlägg den 7 maj 2012

Av Nora Rainbow - 7 maj 2012 21:21

Hejan,försökte göra ett inlägg men bp ville inte sammarbeta  . Jag och Maja har i alla fall gjort cupcakes   

   

hihi. Så här blev dom:

Haha väldigt ''fina''



//Nora     

Av Nora Rainbow - 7 maj 2012 13:00

Hahha nu på So'n så tog Linus (läraren) fram nånting på projektorn och sedan en karta där de stog grekiska städer så stog det Spart och jag ba; THIS. IS. SPAAAARTAAAA haha ni som har sett serien Spartacus blood and sand fattar nog vad jag pratar om :3 idag har Maja tagit ledigt från skolan :O Hon hade teater uppvisning typ... heh lol. Efter skolan idag ska jag vara med några, BARA FÖR ATT JAG ÄR SÅ COOOOOL   Nej men ah.. Det är ganska intressant nu faktiskt... heh ja... men alltså nej nu menar jag att So'n är intressant :3 PUSSHEJ  

Av Nora Rainbow - 7 maj 2012 09:46

Jaha... nu blir det dom nationella imorgon.. sååååå trevligt då.. Haha åkte longboard till skolan  men tänkte inte på vart jag skulle ha den :c den får inte plats i skåpet så nu får jag bära med den överallt, någon från skolan som vet vad man gör på lunchen? :3 Kanske jag kan ställa in den på lärar rummet, jag ställer typ in saker där heeela tiden :3 Höh.. Tack för mig och jo juste, Nora om du på något vis ser det här, JAG ÄR SUR PÅ DIG FÖR DU ÄR ALLTID FÖRSENAD TILL FÖRSTA LEKTIONEN, INTE-OKEJ. Så nu vet ni det PUSSHEJ:3

Ovido - Quiz & Flashcards