projectscene

Direktlänk till inlägg 7 maj 2012

Antikens greker

Av Nora Rainbow - 7 maj 2012 13:00

Hahha nu på So'n så tog Linus (läraren) fram nånting på projektorn och sedan en karta där de stog grekiska städer så stog det Spart och jag ba; THIS. IS. SPAAAARTAAAA haha ni som har sett serien Spartacus blood and sand fattar nog vad jag pratar om :3 idag har Maja tagit ledigt från skolan :O Hon hade teater uppvisning typ... heh lol. Efter skolan idag ska jag vara med några, BARA FÖR ATT JAG ÄR SÅ COOOOOL   Nej men ah.. Det är ganska intressant nu faktiskt... heh ja... men alltså nej nu menar jag att So'n är intressant :3 PUSSHEJ  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nora Rainbow - 3 april 2013 16:36


OMG HAHAH VAD FIN JAG ÄR   Klicka här för att komma till den nyaaa.. ...

Av Nora Rainbow - 7 februari 2013 17:45

          Tjäna, så nu sitter jag här med Fredrik och myspysar för vi är kavaj, lol. Vi har kollat på klänningar för vi ska dansa bugg i morgon för vi e fab. Har också beställt lite kläder hoho. Och ska shoppa i morgon med som om det inte räkte med...

Av Nora Rainbow - 1 februari 2013 23:35


     

Av Nora Rainbow - 1 februari 2013 19:22

  Videon säger allt

Av Nora Rainbow - 31 januari 2013 20:11

  Skins = bästa serien någonsin. Någon som har sett den?  Tänkte spamma lite skins bilder nu bara så ni vet he.                                                     ...

Ovido - Quiz & Flashcards