projectscene

Alla inlägg den 9 maj 2012

Av Nora Rainbow - 9 maj 2012 20:50

Va på fotokurs idag vi jobbade med diagonala,raka,runda,trianglar former typ som detaljer i naturen. Så här kommer lite bilder! 

                                     

Hope u like it!   

//Nora   

Av Nora Rainbow - 9 maj 2012 20:50

Kom hem nu från ekdala, haha de var ganska så tomt när jag kom dit.. kanske för att jag var den ENDA eleven där... heh dom andra kom typ 10 minuter senare och vi typ spela lite plockepin och sedan jammade dom lite (jag kolla på) i musiksalen, efter de så stack vi till Hemköp och köpte Extreme Lime, DET ÄR SAMMA SAK SOM 7UP?! Så dåligt haha<3 Nejmen de var gott :3 Haha sedan så kom ju Nora och Saghar, då spelade vi rullpingis eller vad de heter, JAG VANN FÖRSTA RONDEN^^heh. När jag och Nora stack så märkte vi inte att William gick upp bakom oss så han typ sa: BU! Jag skrek och tappa balansen och ramlade ihop på marken..Råkade skrapa armbågen :c det märkte jag inte förrens senare hehehhhhh de svideeer <_<  kolla de syns inte mycket MEN DET KÄNNS.

Det göt inget, känner mig cool nu, det var länge sedan jag skadade mig så det syntes 8) PUSSHEJ NU SKA JAG DUSCHA SEDAN SPANSKA.  

Av Nora Rainbow - 9 maj 2012 14:07

   

För er som inte vet vad Snapeee är så är det som instagram fast lite mer asiatiskt och man kan decorera bilderna med t.e.x figurer eller texter. 

//Nora   

Av Nora Rainbow - 9 maj 2012 11:37


Väntar på matten  .   Sen slutar vi!  


//Nora   

Av Nora Rainbow - 9 maj 2012 10:11

       

Jag har Appel Jack och Fluttershy  . Mina favoriter är Rainbow dash och Derpy i friend ship is magic 


tycker ni också in my little pony? Vilken e eran favroit? 


//Nora  

Av Nora Rainbow - 9 maj 2012 10:00

Nej du får inte misstolka överskriften! Det är mitt hår som är förstört D: det regnade påväg till skolan :c KOLLA SÅ GLAD JAG SER UT :'C 

Det är heeeelt krulllliiigt D: Alla säger att det är sött. DET ÄR DET INTE, JAG HATAR DET, VILL HA DET RAKT D: Kolla min lugg :'c den har böjt upp sig och skit... Just nu har vi So, handlar om antiken, jag hängde inte med förra lektionen så jag har inte hunnit skriva ner allt... jaja det finns på fronter^^(skolhemsida) Idag slutar vi klockan 13.10 SOFT VA. Jag vill gå hem till någon hheheh :3 för senare har jag fiiioooolllll låter jääätte fint du vet, jag vill också kunna ha en underbar röst så jag kan stå på en scen och sjunga precis som Nora... HON ÄR SKEEEET BRA. Haha mm men nu vill jag fortsätta chatta på skype och smsa, detta är inte bra, är medveten om det. Tar igen allt när jag kommer hem^^^PUSSHEJ 



Ovido - Quiz & Flashcards