projectscene

Alla inlägg den 13 maj 2012

Av Nora Rainbow - 13 maj 2012 23:45

Idag har det varit filmkväll, det var skit mysigt inte för att vi kollade någon film då men... Ja... Hhaha körde den vanliga, sanning eller konka leken, vi gjorde saker dock lite annurlunda^^ så nu vet jag saker om mina kompisar jag aldrig hade kunnat tänka mig HAHA :D vill göra om det<3 Nejmen imorgon är jag inte säker på vad som händer, tror det blir kompis igen för vi är lediga imorn! YAYYY sedan är vi lediga torsdag-fredag också SHIIIIIETTT VAD SOFT<3 Okej men nu ska jag sluta med att göra folk avundsjuka som inte har ledigt då^^ Hihi förlåt<3 Nu ska jag lä  

Av Nora Rainbow - 13 maj 2012 13:53

 

I'm gonna kill someone  .  

Tänkte göra typ en video men Imovie tar lååång tid på sig! Annars så spelar jag ett as skumt spel med Daniel det heter AventureQuestWorlds haha. 


//Nora   

Ovido - Quiz & Flashcards