projectscene

Alla inlägg den 16 maj 2012

Av Nora Rainbow - 16 maj 2012 22:37

 

haha sant sant 


//Nora  

Av Nora Rainbow - 16 maj 2012 21:44

Ännu en fin still bild D:. Ursäkta för visslingen i bakgrunden xD.


//Nora  
 

Av Nora Rainbow - 16 maj 2012 18:32

Ja,idag var det menat att det skulle vara fotokurs men så stängde bibloteket innan den hadde börjat så jag visste inte vad jag skulle göra så jag ''gick hem'' efter hundra obesvarade samtal till mamma men till slut kom mamma... Annars så e jag glad   

Som ni kanske kan se e mitt hår helt förstört för att jag gick ut ._.

Min kudde e blå  D:. Så nu ska jag äta kyckling tacos ni behöver nog ingen bild för det för jag e säker på att min tacos rulle kommer bli överfull xP 


//Nora  

Av Nora Rainbow - 16 maj 2012 09:32

 

Sitter på So'n och har så kul  .

hittade den här gulliga lilla smilisen -->   Toad haha! 


//Nora   

Ovido - Quiz & Flashcards