projectscene

Alla inlägg den 17 maj 2012

Av Nora Rainbow - 17 maj 2012 23:29


Tyckte texten var väldigt söt ◉∪◉


//Nora    

Av Nora Rainbow - 17 maj 2012 20:55

När jag sa att jag kanske skulle skypa med nån trevlig så hadde jag rätt för jag skypar med självaste hello kitty! 

haha oh min gudinna! :O. Och jag fick precis veta att Donna Summer har dött R.I.P   


//Nora   

Av Nora Rainbow - 17 maj 2012 20:42

Jag har ingen anledning till att vara vaken just nu.... Jag har inte ätit något mer än flingor och 2 bitar melon idag för jag är inte hungrig. Jag spelade mw3 och stängde ner min skräm igår utan att stänga ner spelet, när jag satte på datorn var de svart så jag klickade på flaggan vid mellanslags tangenten och när jag lyckades starta om datorn var allt förstorat ni vet som de kunde bli på datorer förr, jag tänkte äsh det är inget, går bara in och ändrar upplösningen, det funkar nästan men nu är skärman avlång -_- mitt liv är förstört går och lägger mig nu. GODNATT  

Av Nora Rainbow - 17 maj 2012 20:11

Så nu har alla trevliga gäster gått hem ♥ och jag tänker softa genom att äta lite chips och guacamole bara för att jag kan hehe och kanske prata med några trevliga presoner.

Hoppas ni har en fortsatt bra dag/kväll!



//Nora       

Av Nora Rainbow - 17 maj 2012 18:47

Haha jag tyckte den här bilden var väldigt söt! 

Vad tycker du om bilden? Tycker du om tåg?


//Nora    

Av Nora Rainbow - 17 maj 2012 15:33

Japp idag är det Norges nationalldag! Vi åt rommegröt och kaka mums! Haha vi hitta nått som lukta bakom kylskåpet vi fick hålla på jätte länge!       

Så såg jag ut idag ialla fall ^^


//Nora   

Av Nora Rainbow - 17 maj 2012 10:45

Satt nyss och spelade dataaaaa, trök.

Igår var de en "jag är inte på humör men jag har ingen anledning till att inte vara det"-dag mm... MEN sedan på kvällen blev allt roligare när jag kom till öppet hus därför att alla mina kompisar var där yayyyyy haha c: men det känns som om vi stack för tidigt dock.. jaja, senare på kvällen satt jag uppe och snackade med Teo senare kom Maja och Nora in i samtalet så vi ville ha cam, vi laddade ner ett program som heter oovoo man kan vara flera som videochattar där typ. Hhaha det var tänkt att jag och Maja skulle somna i cam men hon balla ur och Nora ville sova så jag och Teo var kvar... Vi somnade i cam klockan 3 typ... Haha när jag vaknade hade datorn stängts av och oovoo hade det med.. haha^^ 


Senaste: JAG VILL HA SKYRIM ELLER DIABLO III MEN KAN INTE BESTÄMMA MIG. Snääällla kommentera om du kör nåt av spelen och hjälp mig välja... kommer antagligen köpa denna veckan så ja... vet ni vad? Jag gör en omröstning i vänstra fältet^^   



Skyrim





Diablo III


Ehm och ännu en ny sak.... jag har fått en pojkvän.. alltså vi har typ känt varandra sen jag var 8-9 och ja har alltid varit nära honom.. men saker har förändrats och nu har vi känslor för varandra... Här kommer en bild på honom.. Han heter Trixie c: 

Haha får dubbelhaka :c typ.. ja men saken är då SKYRIM ELLER DIABLO III


Skapa flashcards