projectscene

Direktlänk till inlägg 17 maj 2012

Kan tyvärr inte leva med det. (ta det inte allt för seriöst)

Av Nora Rainbow - 17 maj 2012 20:42

Jag har ingen anledning till att vara vaken just nu.... Jag har inte ätit något mer än flingor och 2 bitar melon idag för jag är inte hungrig. Jag spelade mw3 och stängde ner min skräm igår utan att stänga ner spelet, när jag satte på datorn var de svart så jag klickade på flaggan vid mellanslags tangenten och när jag lyckades starta om datorn var allt förstorat ni vet som de kunde bli på datorer förr, jag tänkte äsh det är inget, går bara in och ändrar upplösningen, det funkar nästan men nu är skärman avlång -_- mitt liv är förstört går och lägger mig nu. GODNATT  

 
 
Ingen bild

mig?

17 maj 2012 21:00

-_-'

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nora Rainbow - 3 april 2013 16:36


OMG HAHAH VAD FIN JAG ÄR   Klicka här för att komma till den nyaaa.. ...

Av Nora Rainbow - 7 februari 2013 17:45

          Tjäna, så nu sitter jag här med Fredrik och myspysar för vi är kavaj, lol. Vi har kollat på klänningar för vi ska dansa bugg i morgon för vi e fab. Har också beställt lite kläder hoho. Och ska shoppa i morgon med som om det inte räkte med...

Av Nora Rainbow - 1 februari 2013 23:35


     

Av Nora Rainbow - 1 februari 2013 19:22

  Videon säger allt

Av Nora Rainbow - 31 januari 2013 20:11

  Skins = bästa serien någonsin. Någon som har sett den?  Tänkte spamma lite skins bilder nu bara så ni vet he.                                                     ...

Ovido - Quiz & Flashcards