projectscene

Alla inlägg den 18 maj 2012

Av Nora Rainbow - 18 maj 2012 23:52

Så idag komm jag hem från en fest! ^^Det var jätte kul! Innan så shoppade jag även så ni ska få se lite bilder

Shorts,2 linnen  och armband från H&M
Underbara väska från shock och turkos eyeliner från shock

Jag tycker verkligen om H&M's nya kolektion! Men det var jätte mycket folk i affärerna!

Och shock har jag ju alltid älsakt så det är inte så mycket mer med det!



I alla fall så såg jag ut så här på festen:

   

Temat på festen var kändis och jag var en vatten alv. Jag vet att dom inte en kändis men liksom dom är ju kända..säger vi.. Men annars hoppas jag ni har en god kväll!


//Nora  

Av Nora Rainbow - 18 maj 2012 13:55

 


//Nora  

Av Nora Rainbow - 18 maj 2012 13:27

Så jag har städat idag ska åka till Shock! Jag duschade också och när jag tog shampoo i mitt hår åkte jätte mycket färg av från mitt hår ◉∩◉. 

 

Och alla som har en blogg på bloggplatsen är det bara jag som tycket den här reklam bilden e läskig? 




//Nora    

 
Skapa flashcards