projectscene

Alla inlägg den 23 maj 2012

Av Nora Rainbow - 23 maj 2012 10:07

Hoho...

 



Hihi




Hehheehhe skumma saker...  Men.. Maja du får använda de  och nora e forever alone D://Nora 




Av Nora Rainbow - 23 maj 2012 09:54

Hade nyss muntligt förhör.... ehm... jag hade inte gjort läxan men... DET GICK SKEETBRA<3 HIHI. Ja så nu ska vi göra instuderingsfrågor inför provet nästa vecka, det är ett oförberett prov och de ska vara på Måndag ;) Yeah.. Kort bild på mig:


Hoho vad fin man kan vara<3 Hihi nej men nu ska jag dela med mig av en sak... 

Hihi maja nej jag tänker inte göra de<3  Du stavar så fint<3  PUSSHEJ //ELIF.

Av Nora Rainbow - 23 maj 2012 09:01

Jag e bajs trött idag som ni kanske kan se (-_-)zzz




//Nora    

Av Nora Rainbow - 23 maj 2012 08:49

Hämtad från weheartit  


Awww jag älskade Nalle Puh när jag var liten... hehe gör de fortfarande... c: 

(^o^) PUSSHEJJag har en fråga... vet ni att det är jag (3liffff) när jag skriver mina inlägg eller borde jag skriva de? :3 hIHIHIHIHhIhihi

Av Nora Rainbow - 23 maj 2012 08:47

Ska hinna före Nora dagens Le look :3 <3  

Av Nora Rainbow - 23 maj 2012 08:46

Blö e bajs trött som ni kanske kan se på bilden (-_-)zzz 





//Nora    

Ovido - Quiz & Flashcards