projectscene

Alla inlägg den 26 maj 2012

Av Nora Rainbow - 26 maj 2012 23:50

Har målat klart min teckning! 

Det är en Decora flicka :3. Decora är en stil som jag kan skriva om någon annan gång ^^ Den e väldigt söt iallafall ^w^. Hihi Loreen är etta! OuO



//Nora   

Av Nora Rainbow - 26 maj 2012 22:36

Har precis kommit hem från lite bad med Maja ^^ Det var jätte kul vi satt där och åt hjärt chips :3.

Har bara hunnit se några eurovision låtar men jag hoppas ändå att Sverige vinner! ^^

 

Det här gottar jag mig med medans jag kollar på eurovision asså twix e så gott! *o* Vad äter du för lördags godis? c:



//Nora  

Av Nora Rainbow - 26 maj 2012 18:28

Hej jag och Elif har såvit i ett tält sen igår och det är därför vi inte har kunnat göra några inlägg ^^. Det var en sjö brevid vårt tält så det var bara att hoppa i! Just nu målar jag och äter glass. 


Teckningen kan ni få se sen om ni vill! ^^




//Nora      

Ovido - Quiz & Flashcards