projectscene

Alla inlägg den 27 maj 2012

Av Nora Rainbow - 27 maj 2012 17:10

Antar att många jag känner kommer bli lite små sura när dom läser detta, jag hoppade över en konsert idag.. världens kör. Jag såg inte direkt fram emot att stå på scen och sjunga för jag vet att jag inte sjunger bra, alltså det är så att jag är tondöv (tror jag) för när jag sjunger så hör jag mig själv sjunga skitbra men alla omkring mig hör nåt helt annat... Det är komplicerat :S men till saken då, jag hoppade över kören och åkte och shoppade istället, JAG HAR KÖPT SKYRIM_> japp så idag kommer jag vara uppe sent och spela skyrim... Hihi sedan kanske Warcraft 3, det är skitroligt fick spelet av Elias

Nu till en annan sak, min uppdatering.

Den suger

Jag vet

Men de är så att jag lämnade in min dator till min lärare för minnet var slut och nu har hon tagit bort: ALLA bilder, ALLA filmer, ALL musik osv osv osv så nu har jag bara skoldokument kvar. Jag hatar att gå in på den nu för de känns tragiskt. Så nuförtiden är jag inne på min pc vilket betyder inga fler egopics.... BUHUUUU :'C Men jag KOMMER att göra många inlägg på min Macbook också men inte lika ofta... Så ja... tack för att du tog tid att läsa detta  
Och juste, JAG HAR ÄNTLIGEN SMAKAT ROCKSTAR DRICKAN

//Pusshej Elif

Av Nora Rainbow - 27 maj 2012 00:04

 



//Nora  

Skapa flashcards