projectscene

Alla inlägg den 30 maj 2012

Av Nora Rainbow - 30 maj 2012 20:34

Mina drop dead saker har kommit och jag e såååå glad! *o* 


   


Faaast jag råka beställa bara underdelen av bikinin ^^'.



//Nora    

Av Nora Rainbow - 30 maj 2012 14:40

'

Random fact: Tvättbjörnen är mitt favoritdjur 8)  

Av Nora Rainbow - 30 maj 2012 14:23

Nu har jag sett en film som heter Last Holiday den va jätte bra^^ Haha jag har varit hemma idag då för jag är "sjuk" min kropp värker och jag är grymt trött... kanske för att jag somnade 4 inatt men ändå, jag mådde illa så jag kunde inte sova, det var typ åksjuk må illa.. 

Jag ska dra mig upp ur sängen... snart... c: och då ska jag spela skyrim hihi<3 det är jätte kul faktiskt^^ Okej så min cam verkar inte fungera just nu... inget fungerar på min macbook nuförtiden :c buhu... nej vänta jag har en idé ja kan göra en gif!

 


Av Nora Rainbow - 30 maj 2012 09:55

 




//Nora  

Av Nora Rainbow - 30 maj 2012 09:46

Så ja jag är bajstrött. I alla fall så är Maja och Elif sjuka så vi får se hur roligt jag kommer ha det i skolan ^^' . Jag har nästan helt glömt av veckans anime/manga men den kommer nog snart ^^. 




//Nora    

Ovido - Quiz & Flashcards