projectscene

Alla inlägg den 31 maj 2012

Av Nora Rainbow - 31 maj 2012 23:14

Detta börjar bli löjligt, tycker inte ni också det? Typ tredje gången jag lämnar in datorn... bajs asså. Men ja... jag skippar skolan imorgon för då är det klassikern - cykla runt en sjö typ 1-2 mil.. - och jag har ont i kroppen efter vaccinationen... det ironiska är ju att dom säger, då kan du gå runt hela sjön istället. GÅ RUNT HELA SJÖN.. vad har dom för logik.. alltså.. nej.. det fungerar inte, jag hoppar över morgon dagen.. japp så blir det :) om ni har lust att göra nåt med mig är det bara att fråga, jag vill ju helst då redan känna dig.. ehm.. ja.. men jag lägger mig nog snart... SNART 8) jag kommer så ångra det.. men ja, hejdå ha en trevlig kväll/natt //Elif<3

   

as gullig bild jag hittade<3

Av Nora Rainbow - 31 maj 2012 22:25

Kej så jag mår nu liiiiiite bättre än förut.. men fortfarande inte helt läkt.. Alltså vet ni vad jag vill ha? Lila svart hår. Alltså de korta håret som jag har där uppe, det ska vara lila, sedan allt långt hår ska vara svart, fast jag tror jag ska ha en mörkare lila, för att göra det här måste jag bleka håret vilket betyder att jag kommer bli orangehårig ett tag... 0.0 Men så värt det<3 förlåt bilden är liten..

 

Hihi<3 Nej nu drar jag och tar en pannkaka med Nutella och mjölk... SES<3//Elif

Av Nora Rainbow - 31 maj 2012 19:56

Jag köpte en ny cykel idag!

           










//Nora  
 
 

Av Nora Rainbow - 31 maj 2012 13:33

BLUBB


Nora: Hejsan! Har matte D: EeE jaa.... 



3LiF: Idag har jag få tagit emot väldigt. Mycket. Skit. Och det förstörde min dag kan man säga... men ärligt talat så ska jag nog bara skita i det, vara mig själv, och gå vidare. Man ska inte låta andra trampa på en. Jag tillåter inte det, man måste stå upp och vara sig själv. Jag tänker inte säga varför jag fick skit för det är privat men jag kan säga att det är en vanlig sak och att dom som är emot det är helt blåsta. Jag är väldigt glad att jag har sådana här bra klasskmpisar som hjälper mig och förstår mig, när jag blir ledsen gör dom mig alltid glad. TACK KLASS 63 <3!




//Nora&ELif    

Ovido - Quiz & Flashcards