projectscene

Alla inlägg under maj 2012

Av Nora Rainbow - 5 maj 2012 21:15

   

Så som jag så ut   

               

Av Nora Rainbow - 5 maj 2012 14:57


Äter glass den är skit skumm den typ smäller i munnen haha. Tänkte göra ett inlägg från maskinen men det tar jättelång tid så jag fixar det sen just nu ska jag på konfermation. Jaa hihi..


//Nora  

Av Nora Rainbow - 5 maj 2012 11:42

Heeeerrrreguuud ni som inte var på liseberg igår ni missade en sensation! Hahaha när vi var vid uppsvinget så såg vi en kille som liknade Frej och jag ba; vi går fram och frågar om det är han!  Ja så jag gick då fram ba ehm... hej... är det du som är Frej? Aa det är jag. Sedan gick han vidare :c MEN JAG SNACKADE MED HONOM OMMMGGGGG :D Hhahahahah yayyyy det var helt awesome vi var där med Saghar, Sanna, Hanna, Johan, Nemo, William aka Kurt, och och och en massa fler :D vill göra om det haha :c Det blev dock ganska sent enligt mina föräldrar, var hemma ungefär halv 12 ^^ Men de var som sagt roligt och Maskinen var ju skit grymma :3 Nora får ladda upp bilderna hon fick sedan idag :D Nu ska jag iväg och åka lite i området med min longboard, kanske ringa Maja och Nora? Får se :D PUSSHEJ  

Av Nora Rainbow - 4 maj 2012 16:28

Jag och Elif ska till Liseberg och kålla på Maskinen! Ska bli super kul! Är det nån mer som ska dit? Isåfall om ni ser oss e det bara och komma fram! 

 

Ser ut så här hihi  


//Nora      

Av Nora Rainbow - 4 maj 2012 06:57

Igår sa min mamma att det skulle bli kallt idag och jag köpte ju de men nu när jag kollar ut genom fönstret så är det ju jättttte ljust och ser varmt ut.. Ja väldigt knäppt, igår kunde jag inte göra nåt inlägg för jag var ju som tidigare nämnt upptagen med annat..

På världens kör så började vi inne men efter ett tag gick vi ut? Haha ett par gamlingar stog vid deras balkong och liksom kollade ner på oss och log jätte mycke^^Dom var jääättte söta    Jag ville krama dom.. Maja, Nora och jag åkte board ner till ekdala det gick ju faktsikt bra, ramlade aldrig heller :D Men de var dock lite pinsamt för att när jag åkte förbi en kille på longboard så tappade jag balansen för jag åkte på en sten... haha var tvungen att hoppa av^^ ja men nu måste jag äta frukost och sticka till skolan :3 PUSSHEJ    Elifff

Av Nora Rainbow - 3 maj 2012 22:33

Heejsan är skit trött som vanligt haha,har åkit skateboard hela dagen och varit på världenskör sen åkt direkt till Anki. Jaa hihi  

   

Jag fick den här awsoma tröjan när jag var med! Den är från shock.


//Nora  

Av Nora Rainbow - 3 maj 2012 22:32

Det kanske kommer lite sent men såhär såg jag ut iallafall.   

   

T-shirt från new yorker tror jag

Tjolen fick jag så jag vet inte och jag vet inte heller vad tightsen kommer ifrån. 


//Nora  

Av Nora Rainbow - 3 maj 2012 09:13

Sitter på No:n, intressant va? ;) Nej men de är väl okej här.. hade nyss förhör de gick ju bra tack vare min kära far  Alltså det var förhör på typ ryggradsdjur så dom frågade lite om fiskar haha jag kunde allt för jag är liksom sportfiskare på fritiden!  Adam fyller år idag... GRATTIS ADAM!!!!!1  

Vet ni varför denna dag kommer bli sabbad? Jag slutar halv tre ska vara kvar i centrum till halv fem för då är det världens kör, det är jätte roligt där^^,

efter de så är det föräldrarmöte och jag måste hämta min syrra men kören slutar ju klockan 6 och min träning börjar sju... vilket helvete detta startar i mitt huvud.... haha nej men det går sääääkert bra   




här är en bild på min nya longboard, skit skön är den sover med den...       

BILD PÅ MAJA FRÅN IGÅR :D

Gud så vackra, växer brevid skolan ;_____;PUSSHEJ




Ovido - Quiz & Flashcards