projectscene

Alla inlägg under maj 2012

Av Nora Rainbow - 30 maj 2012 09:46

Så ja jag är bajstrött. I alla fall så är Maja och Elif sjuka så vi får se hur roligt jag kommer ha det i skolan ^^' . Jag har nästan helt glömt av veckans anime/manga men den kommer nog snart ^^. 




//Nora    

Av Nora Rainbow - 29 maj 2012 20:41

 



//Nora  

Av Nora Rainbow - 29 maj 2012 17:13

Haha just nu är Josse här, Maja var här för en stund sedan c: när jag hade gått med Maja till dörren och sagt hejdå så skulle jag upp igen och Josse hade gått före så jag tänkte liksom nu ska jag smyga upp på henne och skrämma henne... men... när jag gick in i rummet hoppade hon fram bakom dörren och skrämde livet ur MIG.... Hehe så kan de gå när himlen är blå,HAHA VAD ÄR DET FÖR MENING EGENTLIGEN?<3 Nej men annars händer inte så mycket, idag var det vaccination mot livmoderhalscancer och jag typ dog när jag tog den, började skrika ashögt och lipade... en vanlig reaktion från mig. Jag skolkade typ resten av dagen :S Sprutan var de första vi gjorde på morgonen också.. smidigt. Men ja, kommer antagligen göra mer inlägg ikväll/natt ska sitta uppe och spela skyrim och göra läxa, bra kombination hihi aja pusshej^^<3 //Elif

  Here is a cat just for you<3

Av Nora Rainbow - 28 maj 2012 21:46

Mm min mamma lagade Norska lappar! Det var JÄTTE gott! 


 

Det var faktiskt jätte gott med fluff på! *o*




//Nora    

Av Nora Rainbow - 28 maj 2012 20:03

Haha visst är det fint på mitten bena på vissa människor!? Särkilt mig! :O 

     haha så söt du e Maja >o<



//Nora  

Av Nora Rainbow - 28 maj 2012 19:02

Har kommit hem och ätit kycling! Mums >o

Lekte lite med en photo booth effäkt o.o 

 


Jag hittade det här awsoma bandet Fit for rivals jag tyckte dom är riktigt grymma faktiskt!


  



//Nora  

Av Nora Rainbow - 28 maj 2012 09:44

Är Decora klädd idag! ^^ Decora är en Japansk stil där man sätter på söta saker i massa lager ^^


 






//Nora       

Skapa flashcards