projectscene

Alla inlägg under maj 2012

Av Nora Rainbow - 22 maj 2012 19:19

Tja kom hem som vanligt ^^. Hadde gjort klart min totoro från träslöjden! 

han har inga ben ^o^. 


 

are dom inte söta? *o* 


Har du sett totoro? I så fall vad tycker du om filmen? 



//Nora  


Av Nora Rainbow - 21 maj 2012 21:15

Kommit hem från ..en människa. Det har åskade för inte så länge sedan! Har ätit lax och jag tog ketchup på och du kom den stora frågan fram i mitt huvud! Vilken ketchup är godast? 



 eller 

Säg vad ni tycker genom att komentera detta inlägget!


chao



//Nora         

Av Nora Rainbow - 20 maj 2012 22:19

Haha, Teodor,Maja,Nora och Daniel (Lindblad) var här^^vi kollade på dom två första starwars filmerna c: dom var bra^^ ochochoch sedan så kom Maja på en sak vi kunde göra... hälla salt på handleden och sedan lägga på en isbit... alltså vi gjorde de allihopa förutom Daniel(fegis c;) de började med att Maja tyckte att det brände så mycke så hon slutade, sedan Nora som inte stog ut längre men ja och Teo höll ut tills isbiten hade smält klart(20 minuter) Haha Maja filmade de^^ Men saken är den att.... nu har jag ett jätte rött märke på min arm... det svider heeeela tiden .__. 

Ska se om jag kan ladda upp filmen^^den var ganska flum, Maja visste inte hur man höll mobilen -_- men nu tänkte jag kanske trimma håret lite... får se^^  PUSSHEJ<3




Av Nora Rainbow - 20 maj 2012 15:17

Jag tänkte testa med dagens manga/anime men jag tror inte jag har sett/läst så många animes/manga att det kommer räcka varje vecka ^^. Det blir två veckans anime denna veckan!  Men veckans Anime/Manga är: 


 

Det är en riktigt rolig anime! Som ibland kan vara lite lång tråkig när dom pratar lääänge~ 

Min favorit karaktär är Konata chan!  

Och hon har ju blått hår som gör henne ännu mer awsome!


Om ni vill börja kålla på lucky star kan ni trycka här så kommer ni till första episoden!   




//Nora  

Av Nora Rainbow - 19 maj 2012 22:18


 Skulle bli uppladdat tidigare men hade inte tid... o.o(och jag råka stänga ner datorn när den ladda upp videon) GLÖM INTE OMRÖSTNINGEN OM DIABLO III OCH SKYRIM I MENYFÄLTET.

Av Nora Rainbow - 19 maj 2012 15:56

   

Linne: H&M

Byxor: Någon stans


//Nora   

Av Nora Rainbow - 19 maj 2012 11:53

Hej jag e förkyld och känner inte för att göra så mycket så jag ska fortsätta kålla på min Anime som heter Black Rock Shooter det är en riktigt bra serie som handlar om vänskap men det är mycket sci-fiction i den och om du också vill se den så kan du klicka här. 

   

 och här e sången .


//Nora  

Av Nora Rainbow - 19 maj 2012 11:50

 



//Nora  

Skapa flashcards