projectscene

Alla inlägg den 1 juni 2012

Av Nora Rainbow - 1 juni 2012 22:52

Så kom hem från solway! Det var jätte kul! Om jag hadde kommit lite tidigare hadde jag känat pengar på mina foton men näää...jag hadde ju roligt i stället! >Jag har skaffat lösögonfransar! //3LiF<

           

  $HIT JUST GOT R34L o.o            

 Och så kom jag hem..

Hihi Edvins smile<3// 3LiF

          

Ja jag målade den här är inte så nöjd jag bara målade utan att tänka liksom ^^'  




//Nora  <--- HIHI vet inte om du kommer se detta Nora men... var tvungen att kommentera bilderna<3

Av Nora Rainbow - 1 juni 2012 17:30

Ikvällär det konsert på kulturhuset, många band ska spela där, alltså inte jätte kända utan egna band från Mölnlycke, Landvetter osv. Det är väldigt många som ska dit, det är gratis hehe :) Men jag och Nora ska dit och kolla, Edvin min klasskompis band ska spela, dom heter DisSideUp hihi jag vet att det är Dis och inte This, men det är meningen 8) jag tycker dom är jätte bra så det ska bli intressant att åka dit, Nora tar med sig sin kamera så vi kommer lägga upp bilder senare, förhoppnigsvis ikväll
^^


Så nu har jag duschat och ska göra iordning mig, Nora kommer hit senare sa hon.. jag vet inte riktigt... O.O Mmm vill ha nudlar ska nog fixa det också innan jag åker ;)

Hihi men aa. Hejdå //3LiF 

Av Nora Rainbow - 1 juni 2012 12:03

Idag vill jag göra nånting.. Nånting effektivt... Kanske bleka och färga håret? Måste fråga pappa då om vi kan åka ner till frisören, dom brukar ju ha hårfärger eller hur ;)

Undrar varför ingen har kontaktat mig idag.. kanske för att mobilen är död o.O ska sätta in sladden nu, det kan vara bra.. Oj vilket onödigt inlägg... Här kommer Dagens Djur<3 En gullig gråsäl ^^ Ha de bra //3LiF  

Ovido - Quiz & Flashcards