projectscene

Direktlänk till inlägg 5 juni 2012

HaHAhAHA****------......___ RIP dog

Av Nora Rainbow - 5 juni 2012 20:31

SHIET DETTA ÄR JU LEGENDARISKT

Idag på konserten så uppträdde vi då med dom här 3orna som var från Hindås, heter typ Hindås kören tror jag... IALLAFALL så gjorde vi genrep och efter detta hade vi rast.. under genrepet hade våran lärare Göran böjt sig fram och sagt "Det är två tjejer senare som gärna vill träffa er, ni får mingla lite säga vad heter du, hur gamla är ni osv, klarar ni det?" Jag trodde ju att de skulle vara teater så jag ba visst varför inte, detta blir spännande.. Efter en stund när genrepet var över tänkte jag och Saghar (min bästis går i samma fiol^^) varför gjorde dom inget?...

Det visade sig att dom ville snacka med oss påriktigt för vi verkade coola... ja... jag har ju lila hår nu liksom...


Men ja vi snackade lite sådär och dom ba "yayy vi snackade med dom" som om vi vore kända

När vi gick in i "logen" så var vi ensamma, tills ca 9 tjejer kom in och började snacka med oss.. dom ba wooow ditt hår är läskigt...

:c så nu är jag läskig också?... buhuuuuu :c

Nej men jag lyfte på min lugg för under min lugg är det bara lila dom ba; WOW VAD HÄFTIGT!


När vi hade spelat upp konserten så fick jag kramar av alla... NAWWW

Men ja.. det var de c:


TACK DOM SOM ORKADE LÄSA:) förlåt 




-how dare you o.o really against this pose? //Nora




 

Nora... utmanar du mig verkligen?

Oh yes i do 

 

Please don't hurt me... My fans would be angry... I mean, I'm your brother

Oh im sorry I'll take of my shirt for you so you can se what a sexy brother you have

   

Alltså... nej.. inte okej.. nej...  DETTA är grejer:  

Förresten..

   

Nora. Inse, jag har vunnit den här utmaningen för länge sen. Stick nu


Jag ger aldrig upp! 

 



Elif ger upp ._. 

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nora Rainbow - 3 april 2013 16:36


OMG HAHAH VAD FIN JAG ÄR   Klicka här för att komma till den nyaaa.. ...

Av Nora Rainbow - 7 februari 2013 17:45

          Tjäna, så nu sitter jag här med Fredrik och myspysar för vi är kavaj, lol. Vi har kollat på klänningar för vi ska dansa bugg i morgon för vi e fab. Har också beställt lite kläder hoho. Och ska shoppa i morgon med som om det inte räkte med...

Av Nora Rainbow - 1 februari 2013 23:35


     

Av Nora Rainbow - 1 februari 2013 19:22

  Videon säger allt

Av Nora Rainbow - 31 januari 2013 20:11

  Skins = bästa serien någonsin. Någon som har sett den?  Tänkte spamma lite skins bilder nu bara så ni vet he.                                                     ...

Skapa flashcards