projectscene

Alla inlägg den 6 juni 2012

Av Nora Rainbow - 6 juni 2012 11:37

Så jag ska typ till Lisseberg och se på Timbuktu som ni kanske har förstått,nån mer som ska dit? Om ni vill höra nått intressant (inte) så är min tand jätte lös! :o 




Åh varför ser du så lycklig ut Nora? ;o


Så ja..


   


han ser lite gladare ut i alla fall   


//Nora  

Av Nora Rainbow - 6 juni 2012 10:19

Ska idag till liseberg med Nora, Saghar (bäztis) och några fler ^^ Ska vara dör klockan 12 och sedan så är vi där heeeeeela dagen... :P Ska ju bli roligt^^ senare på kvällen blir det Timbaktu på stora scenen :3 Kanske ses där kära läsare? 8) Haha men ah nu måste ja fixa håret smink osv osvosv lulz<3 Angående förra inlägget... Jag gav upp för jag skulle faktiskt KOLLA på serien istället för att prata om den, till skillnad från Nora <_<

Här är en väldigt vacker morgonbild på mig där jag äter cheerios.. tagen liksom.. nyss .__. HA D //3LiF  

Ovido - Quiz & Flashcards