projectscene

Alla inlägg den 9 juni 2012

Av Nora Rainbow - 9 juni 2012 16:30

Så jag kåller på MTV movie awards och kållade på bästa kyss och jag ba: Hm Harry Potter bode vinna och sen The hunger games oh kom igen om dom vinner igen så går jag och bajsar! (No offense till er som tycker om hunger games det är inget fel på det.) Och så kommer Twilight och jag typ: vad roligt det hadde vart om dom vann igen! Och gissa vad som hände? Twilight vann och jag såg typ ut så här: 

 

Jag tyckte det var roligt hur Kristin genom förde det ensam också! Haha 

 - dom är ganska söta faktiskt (fast jag e ju team Jacob ... ja jag e nördig xD) 


Annars älsade jag hyllningen för Jonny Depp han är en grym skådespelare! Jag visste inte att han kunde spela gitarrO.O





//Nora  

Av Nora Rainbow - 9 juni 2012 15:24




//Nora    

Av Nora Rainbow - 9 juni 2012 15:00

Så jag städar huset för att käna lite pengar jupp.. 


       



//Nora  

Ovido - Quiz & Flashcards