projectscene

Alla inlägg den 10 juni 2012

Av Nora Rainbow - 10 juni 2012 23:07

Sitter här och njuter av jordgubbar i doppad chocklad så gott! 




//Nora    

Av Nora Rainbow - 10 juni 2012 22:12

JAG VILL HA MIN POTATIS MAJA. PRECISSSSS

<------ DÄR. OM DU INTE GER TILLBAKA SÅ SKA DU FÅ SE PÅ GREJER.  

Av Nora Rainbow - 10 juni 2012 22:04

Maja du lyckades bra där, nu har jag blockat dig och kommer inte ta bort det förrens du tatt tillbaka hela designen på bloggen PLUS sagt förlåt genom att kommentera här.

Och jo juste, det blir bra om du ändrar namn också, folk som läser våran blogg kommer antagligen lägga till dig c: HEJDÅ FÖRLÅT FOLKET ALLT ÄR MAJAS FEL<3 //3LIF 

Av Nora Rainbow - 10 juni 2012 21:50

hej på er alla glada barn.

its meeee

korvstroganoftjejen yooo!

ne men hej.

lite random att jag kommer upp så här från ingenstanns men kände för det. ^^

kommen försöka blogga mer här OCH på min andra blogg HÄR ...

ja jag ska försöka.

FÖRSÖKA.


had.

btw. elif ljuger det var inte jag som skrev de inlägget om att jag var en sol. det var hon.

HAD!



   vackert badrum? ;)    

Av Nora Rainbow - 10 juni 2012 21:19

Angående förra inlägget... dom flesta är ju smarta men alltså... dom som inte fattade... Det var Maja som gjorde inlägget... JA.. men hon är fortfarande min sol och het osv<3 HAHA 


Nyhet: FIxxar och joxxar ihop en header.


Vet inte NÄR den blir färdig men det är pågång<3

Hejdå kära läsare ^^// 3LiF    

Av Nora Rainbow - 10 juni 2012 21:03





ser ni solen? det är maja.

hon e skit snygg och het och blabla.

hon e bättre än mig på ALLT

och då menar jag allllllt!

detta e dagens outfit på mig mm...

jajaj

nu ska jag fortsätta pruttraca med min syrrrra! 

Av Nora Rainbow - 10 juni 2012 18:08

Så.... Nu har jag käkat upp 2 slices med pizza 8)

Jätte gott

Mitt internet var fullkomligt borta iförrigår och segt som kakdeg igår...

Därför har de inte blivit några inlägg för min del

Annars har jag inte gjort nåt intressant, försökt plugga till provet, spelat Skyrim


Det är jätte skumt, jag försöker verkligen göra färdigt ett uppdrag på spelet men jag dör hela tiden... Jag kan döda drakar, men jag blir dödad av en vakt... Hur ologiskt är inte det?

Jaja ska inte klaga...

Jag har inte plattat mitt hår på skitlänge nu... Har det uppsatt :S

Tack för mig hejdå//3LiF  

Av Nora Rainbow - 10 juni 2012 16:58



//Nora    

Ovido - Quiz & Flashcards