projectscene

Alla inlägg den 11 juni 2012

Av Nora Rainbow - 11 juni 2012 23:07

Kommer ni ihåg när jag skrev om att jag hjälpte en vän med en Justin Bieber låt? Det är i alla fall klar nu och är grym! 




//Nora  

Av Nora Rainbow - 11 juni 2012 21:11

Så mina grejer från posten! 


BJD grejer


                 

     

Dom e jätte snygga men vad ska man göra med alla dessa snören!

 



//Nora  

Av Nora Rainbow - 11 juni 2012 21:06



//Nora  
 

Av Nora Rainbow - 11 juni 2012 18:04

Hej ^^

MAJA HÄR!

på min andra blogg brukar jag lägga upp vloggar och så ibland men nu e d slut på de !

för vet ni?

jag har en YOUTUBE KANAL så prenumerera!

just nu har jag uppe 2 filmer.

men jag lovar det kommer mera!

PRENUMERERA! 

KRAM

Av Nora Rainbow - 11 juni 2012 11:40

Sitter på svenskan kollar nån "komisk" film medans alla en och en får tillbaka sina nationella..

Läser just nu boken  "Syskon kärlek" REKOMMENDERAR, Jag har läst den förut med vill läsa om den :3

Mitt hår var platt  imorse, åkte longboard med Maja så det fluffa upp sig xc

Le look.  


Av Nora Rainbow - 11 juni 2012 11:02

Det var ett tags sedan Veckans Anime/Manga men nu kommer den!


Veckans anime är: Angel Beats.  


Angel Beats handlar om folk som har dött och har kommit till en ny värld.Där Otonashi Yuzuru träffar en lustig grupp som kämpar mot en ängel. Det e ganska komplicerat att förklara men serien är både sorlig och grym! 




Min favorit karaktär är:



Hon heter Tachibana Kanade 




Om du vill se Angel Beats kan du klicka här och kommer till episode 1 med Engelsk text.


Angel Beats får    toads av fem för jag tycker det är en grym serie,animationen är jätte bra och det e synd att den e så kort! 


 


//Nora      

Av Nora Rainbow - 11 juni 2012 10:58



//Nora    

Av Nora Rainbow - 11 juni 2012 10:10

 har fiksat en ''blogresponse'' i bloggens hörn så det att fråga på!





//Nora     

Ovido - Quiz & Flashcards