projectscene

Direktlänk till inlägg 17 juni 2012

Paranoid.se/ :c

Av Nora Rainbow - 17 juni 2012 17:52

Jag gick nyss ner för att hämta mellanmål från köket, notera att jag är ensam hemma.

Helt plötsligt hör jag nåt som dunkar och kollar mot badrumsdörren.... den började röra sig, men den var stängd...?

Så jag fick panik smöööööög fram och öppnade.. jag blev väldigt lättad kan man säga, vinden hade dragit bara... HAHA 

Menmenmen iallafall var jag fortfarande paranoid så jag gick upp till mitt rum och helt plötsligt inser jag att jag hade hört rösster nerifrån... JAG ÄR JU ENSAM HEMMA?!

Jag trodde verkligen jag hörde min syrra snacka... :c Hatar min hjärna.. sen kommer pappa hem helt random och jag ba "inte igen" jag trodde jag inbillade mig hans fotsteg och allt men sen när jag kom ner så... han var där påriktigt c:

Men ahhhhhh vilken trevlig dag då, see ya later //3LiF

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nora Rainbow - 3 april 2013 16:36


OMG HAHAH VAD FIN JAG ÄR   Klicka här för att komma till den nyaaa.. ...

Av Nora Rainbow - 7 februari 2013 17:45

          Tjäna, så nu sitter jag här med Fredrik och myspysar för vi är kavaj, lol. Vi har kollat på klänningar för vi ska dansa bugg i morgon för vi e fab. Har också beställt lite kläder hoho. Och ska shoppa i morgon med som om det inte räkte med...

Av Nora Rainbow - 1 februari 2013 23:35


     

Av Nora Rainbow - 1 februari 2013 19:22

  Videon säger allt

Av Nora Rainbow - 31 januari 2013 20:11

  Skins = bästa serien någonsin. Någon som har sett den?  Tänkte spamma lite skins bilder nu bara så ni vet he.                                                     ...

Ovido - Quiz & Flashcards