projectscene

Alla inlägg den 19 juni 2012

Av Nora Rainbow - 19 juni 2012 22:11

Så jag har suttit och kållat på filmer hela dagen.. Jag älskar  dom x,3. Det är: 


Mean Girls 


           


Juno 


     


Friends with benefits 


 

   



Har ni några film förslag? 



//Nora  



Av Nora Rainbow - 19 juni 2012 17:44

Trololololol

Hej!

Idag har jag arbetat. Jag har gått runt på en tomt och klippt gräs för att få ihop pengar... det är nämligen så att jag och Nora kanske ska till Norge på lördag, det finns ett event där uppe som heter desucon, precis som uppcon fast ändå inte^^ Det ligger i Oslo...

Vi får se hur det blir för vi måste ju ha nåt ställe att bo på så ah, Noras mamma är ju typ norsk så hon har kompisar där^^

Idag när jag och pappa då klippte gräset så gick han fram till en av buskarna och helt random tar han av toppen på en brännnessle-buske och börjar äta den?! Min pappa är galen jag vet, men detta är utöver det vanliga... Man ska ju inte äta dom råa dom ska ju vara kokta?! D:

Han sa att om jag tog en och åt upp den skulle jag få 60 kr och ja, jag är ju desperat efter pengar just nu...

Jag tog emot utmaningen och stoppa den i munnen :/

Det sved.

Och stack.

Det kändes som riktiga taggar som gick in i min mun... Men jag spotta ut den...   

Ja detta var klockan 3 idag och nu har jag små knottriga saker i min gom som svider när jag dricker läsk... O.O



Såååååå jah... JUST DET! Jag hittade 2 stycken snokar som låg och solade på bryggan vid tomten!

Dom var inte så stora men ändå^^    

PUSSHEJ//3LiF

Av Nora Rainbow - 19 juni 2012 16:36


 

                                       
som ni kanske kan se så var det dockmöte på uppcon! ^o^

//Nora   
 

Ovido - Quiz & Flashcards