projectscene

Alla inlägg under juni 2012

Av Nora Rainbow - 19 juni 2012 16:36


 

                                       
som ni kanske kan se så var det dockmöte på uppcon! ^o^

//Nora   
 

Av Nora Rainbow - 18 juni 2012 23:18

jag älskar den Jenis i mean girls :P 

    

           


//Nora  

Av Nora Rainbow - 18 juni 2012 15:42

Del 1


   Del 2
 

Del 1


  Del 2. Det blev lite konstigt när jag filma så jag fick inte upp hela scetchen tyvärr.

  
   Dommarnas scetch. Som jag inte heller lyckdes filma hela.
 

Del 1 


 Del 2


   Köp fötöljen dag 1.
     

Japansk mat utanför Uppcon. 




Signerad av m.o.v.e och DJ Kaya!

 

 Capten Jack Sparrow

   

 Zoey fick nya kläder :3



Del 3 kommer : o



//Nora  

Av Nora Rainbow - 17 juni 2012 21:42

Så har kommit hem från uppcon så det kommer lite videos och bilderna kommer hamna i Kamra bilder,mobil bilder och sedan kamra bilder igen x3                      


 

Blev inte riktigt dom stilarna som jag sa innan på grund av lite shopping : P



Borden som man fick måla på :3

                           

  Maaaat utanför Uppcon! 

         

VÅFFLA

 

På väg hem från dag 1. 

Signering av Screw.


Uppcons cosplay tävling och cosplay scetch tävling


   

'

 Själv så älskar jag denna scetchen efter som dom cosplaysar från deadman woderland anime'n


 

 

Del 1

Del 2


Den sista videon är inte klar än så det får ni i inlägget uppcon del2 yey! 



P.S kom ihåg att bilder och videosar inte är alltid lägda utefter dagarna. Och ursäktar över skakningar eller nått annat obehagligt filmat under videosarna.


//Nora  
  

Av Nora Rainbow - 17 juni 2012 17:52

Jag gick nyss ner för att hämta mellanmål från köket, notera att jag är ensam hemma.

Helt plötsligt hör jag nåt som dunkar och kollar mot badrumsdörren.... den började röra sig, men den var stängd...?

Så jag fick panik smöööööög fram och öppnade.. jag blev väldigt lättad kan man säga, vinden hade dragit bara... HAHA 

Menmenmen iallafall var jag fortfarande paranoid så jag gick upp till mitt rum och helt plötsligt inser jag att jag hade hört rösster nerifrån... JAG ÄR JU ENSAM HEMMA?!

Jag trodde verkligen jag hörde min syrra snacka... :c Hatar min hjärna.. sen kommer pappa hem helt random och jag ba "inte igen" jag trodde jag inbillade mig hans fotsteg och allt men sen när jag kom ner så... han var där påriktigt c:

Men ahhhhhh vilken trevlig dag då, see ya later //3LiF

Av Nora Rainbow - 17 juni 2012 15:03

Lololololollol

Jag och Maja har det mest osociala livet just nu. FACEBOOOOOOK!

Det är inte lika roligt där längre... Heh..

Jag håller på att fixa och joxa låtar till min mobil.... Går trögt..

MMMMMmmmmmm... Jag vill spela sims o.o

SIMS YAYY<3


Hhahhahahha minns när man var liten och stängde in dom i rum och lät dom döö

Också att man gjorde en kopia av killen man gillade och blev tillsammans med honom på spelet.. ^^ 

Adios kära läsare, ses snart! //////3LiF

Av Nora Rainbow - 16 juni 2012 16:09

Inlägget nedan... hon sa att hon skulle ha de som bakgrunds bild... jovisst sure

här är orginal bilden jag la in: 





 

 

3LiF



Av Nora Rainbow - 16 juni 2012 15:55

Tänkte bara checka in och säga....

JAG OCH MAJA LOGGADE IN PÅ FACEBOOK IDAG!!!!!111 

Det är stort för vi har inte gjort det sedan.. den 31e januari!

Hihihiiihiihiihhiih Massa händelser, förfrågningar osv.

Nej man ahhh, det är skitvarmt...

Vad gör ni idag? KOMMENTERA SÅ SVARAR VI MED NÅGOT TREVLIGT

OCH JAG GIILLLLAR MIN RÖV.

Ovido - Quiz & Flashcards