projectscene

Alla inlägg under juni 2012

Av Nora Rainbow - 7 juni 2012 16:06

Så dagen har vart ganska seg.. Men imorgon får vi komp ledigt så det kanske händer nått roligt ^^. Efter som jag la mig lite försent igår så vaknade jag upp typ så här i morse: 


 


(fast inte så snygg då). 

Men just nu så hjälper jag Josse med en typ Bieber tävling! Heja! ^^'. 



//Nora  

Av Nora Rainbow - 7 juni 2012 15:29

Så efter konsären så var typ klockan 12 så jag bara föll ner i sängen så inget inlägg han jag tyvärr inte göra. Men innan konsären så åkte massa saker på Lisseberg typ colorado där man åker runt i en båt så kommer det lite vatten överraskningar! Haha jag blev ganska våt! Och vi fick Atograf!! Eller ja Elif gick inte fram till han ;) men men.. 

 

Elif om du har några bilder så får du gärna lägga upp det här ^^'


//Nora    

Av Nora Rainbow - 6 juni 2012 11:37

Så jag ska typ till Lisseberg och se på Timbuktu som ni kanske har förstått,nån mer som ska dit? Om ni vill höra nått intressant (inte) så är min tand jätte lös! :o 




Åh varför ser du så lycklig ut Nora? ;o


Så ja..


   


han ser lite gladare ut i alla fall   


//Nora  

Av Nora Rainbow - 6 juni 2012 10:19

Ska idag till liseberg med Nora, Saghar (bäztis) och några fler ^^ Ska vara dör klockan 12 och sedan så är vi där heeeeeela dagen... :P Ska ju bli roligt^^ senare på kvällen blir det Timbaktu på stora scenen :3 Kanske ses där kära läsare? 8) Haha men ah nu måste ja fixa håret smink osv osvosv lulz<3 Angående förra inlägget... Jag gav upp för jag skulle faktiskt KOLLA på serien istället för att prata om den, till skillnad från Nora <_<

Här är en väldigt vacker morgonbild på mig där jag äter cheerios.. tagen liksom.. nyss .__. HA D //3LiF  

Av Nora Rainbow - 5 juni 2012 20:31

SHIET DETTA ÄR JU LEGENDARISKT

Idag på konserten så uppträdde vi då med dom här 3orna som var från Hindås, heter typ Hindås kören tror jag... IALLAFALL så gjorde vi genrep och efter detta hade vi rast.. under genrepet hade våran lärare Göran böjt sig fram och sagt "Det är två tjejer senare som gärna vill träffa er, ni får mingla lite säga vad heter du, hur gamla är ni osv, klarar ni det?" Jag trodde ju att de skulle vara teater så jag ba visst varför inte, detta blir spännande.. Efter en stund när genrepet var över tänkte jag och Saghar (min bästis går i samma fiol^^) varför gjorde dom inget?...

Det visade sig att dom ville snacka med oss påriktigt för vi verkade coola... ja... jag har ju lila hår nu liksom...


Men ja vi snackade lite sådär och dom ba "yayy vi snackade med dom" som om vi vore kända

När vi gick in i "logen" så var vi ensamma, tills ca 9 tjejer kom in och började snacka med oss.. dom ba wooow ditt hår är läskigt...

:c så nu är jag läskig också?... buhuuuuu :c

Nej men jag lyfte på min lugg för under min lugg är det bara lila dom ba; WOW VAD HÄFTIGT!


När vi hade spelat upp konserten så fick jag kramar av alla... NAWWW

Men ja.. det var de c:


TACK DOM SOM ORKADE LÄSA:) förlåt 




-how dare you o.o really against this pose? //Nora




 

Nora... utmanar du mig verkligen?

Oh yes i do 

 

Please don't hurt me... My fans would be angry... I mean, I'm your brother

Oh im sorry I'll take of my shirt for you so you can se what a sexy brother you have

   

Alltså... nej.. inte okej.. nej...  DETTA är grejer:  

Förresten..

   

Nora. Inse, jag har vunnit den här utmaningen för länge sen. Stick nu


Jag ger aldrig upp! 

 



Elif ger upp ._. 

 

Av Nora Rainbow - 5 juni 2012 19:05

Det har inte gått att gå in på bloggplatsen på hela dagen men nu! Men nu har jag ju glömmt av vad jag ska skriva...Sista vampire diaires avsnittet nästa fredag spännande! Jag har inte vart så bra på att följa säsong 3 så jag får väll föröka lösa det på nått sett så jag kan se dom jag har missat! Min favorit karaktär är Damon och då tror jag inte e den ända utan Elif's också!Så snygg e han! Imorgon blir det Timbaktu hihi ska bli så roligt! 

     

   

     

och för er Stefan fans så jag han e också snygg men inte snyggare enligt mig ^^ (ledsen för damon spamm)


bilder från we heart it,ps jag får alla ''en fin liten text bilder där ifrån med.


//Nora  

Av Nora Rainbow - 5 juni 2012 16:19

Äntligen har jag färgat håret 8) Så nu är det precis som Epicfaiil's hår var.. eller ja nästan^^ Hihi, ni får titta själva man får inte ta hennes bilder :P Här är länken<3

Snart ska jag åka ner till kulturhuset och ha konser i fiol :) Så ja... Vi ses senare, här  är en bild på håret, syns mycket bättre i verkligheten... det är iallafall lila hihi ^^ Och ja. Jag har lösögonfransar 8)    


Av Nora Rainbow - 4 juni 2012 19:51



Flumm med Johanna. Haha<3



//Nora<3 

Ovido - Quiz & Flashcards