projectscene

Alla inlägg den 10 juli 2012

Av Nora Rainbow - 10 juli 2012 21:24

       


Som ni kanske kan se har jag shoppat lite :). Jätte sköna pännor och pappershäftet jag köpte till! Och Paramore album har jag letat efter jätte mycket! Det var Riot! och Brand new eyes som jag var tvungen välja i mellan (hadde inte nog med pengar) så det fick bli brand new eyes ^^. 


//Nora  

Av Nora Rainbow - 10 juli 2012 20:41

Kom precis hem då jag såg jag och mamma en liten mås unge som satt mitt i parkeringen jag gick efter den lite för att se om den kunde flyga. Den flög bara en lite bit längre när sen så började den pipa jätte sorset :(. Gick ut med bröd smulor till den. Han kommer nog inte överleva länge till :/. Kim döpte h*n till Orvar c: 


   



//Nora  

Av Nora Rainbow - 10 juli 2012 10:16

    



               


//Nora  

Ovido - Quiz & Flashcards