projectscene

Alla inlägg den 4 augusti 2012

Av Nora Rainbow - 4 augusti 2012 17:15

Spelar Slender... hade tagit 3 sidor och tänkte klicka på esc för att pausa... det finns visst ingen paus knapp ;__; 

Det var visst ganska enkelt dedär med att ladda ner spelet :3 sätter en länk häääär till spelets startsida HIHI<3

:D

Här har ni en review av min burksamling. Hejdå

 

Av Nora Rainbow - 4 augusti 2012 05:36

Mmmm tror inte många är så vakna just nu.. men... jag ska spela Amnesia nu :D Bara för att jag kan! Ville bara dela med mig av denna händelse tillsammans med följande fråga;

HUR SJUTTON LADDAR MAN NER SLENDER PÅ PC? HAR NERLADDNINGSLÄNKEN MEN FATTAR EJ.

Filen är Zip'ad och jag vet inte hur man gör sådana grejsemojser :C

 



Annars sitter jag här, varit vaken sedan ett igårnatt... alltså jag fick ingen sömn mer en typ 10 minuter på bussen påväg till flygplatsen och det gick ingebra att sova på flyget... Suck och stön.

Min pappa är så gullig, han ber mig kolla om mina lakan är smutsiga för att han tyckte att dom var det så jag kolla under täcket och där ligger en monster tröja och t-shirt 8) HIHIHIHIHI SUPERGLAAAH<3 Sedan när jag går ner till kylskåpet ser jag en monsterdricka och pappa ba; Den är till dig, jag tänkte på dig såfort jag såg den :)

 

hihihiihihihihi

Spammar med Happy Hardcore låtar just nu >_> och en massa annan elektronisk skit<3

Tror jag dygnar.. har nog inget val
Här harni en gif.
   

Av Nora Rainbow - 4 augusti 2012 05:30

Alltså... Jag har varit på semester i 3 veckor nu i Turkiet så jag hade varken tid eller internet för att kunna göra inlägg men... vad hände med Nora och Maja kan man tro... Jag vet inte riktigt varför dom inte gjort något, dock var jag med dom igår, precis när jag hade kommit hem från flygplatsen... Här kommer en snabb review av gårdagen..

 

>Kommer hem
>Upptäcker att buren till våran hamster's (Kan fakiskt inte namnet på den, pinsamt..) bur är öppen

>Letar överallt i huset, hittar den inte
>Ger upp. 

 

Jag har fakiskt ingen aning om varför jag skrev det så... Men det kändes bekvämt :3

Hade bestämt träff med Maja så jag åkte hem till henne med longboarden, har saknat den mycket.

Vi åkte till Ötjärn, vilket är asnära där vi bor, och ringde sedan upp Nora :D

Så jag och Maja åkte då en stund upp till Nora när jag skriker till och hoppar av för jag höll på att köra på nåt levande.. Det var en jätte gullig minigroda =^-^=    Maja tänkte att vi kunde fixa en present till Nora så vi typ samlade på oss 10 små grodor och lade >FÖRSIKTIGT< ner dom i miin jackficka och åkte för att möta Nora, hon visste att det var nåt skumt när vi ville att hon skulle blunda och öppna handen men ändå... HON BLEV ASRÄDD<3 Hihih c: Så vi prata nån timme eller så sedan drog alla hem.. Nu fortsätter jag min förra historia om hamstern.

>Sitter spelar dator, fråga dyker upp i mitt huvud.
>Går ner till pappa för att fråga
>Ser en fluffig boll sitta framför datorn på golvet, pappa somna i soffan
>Väcker pappa och säger till att hamstern hade kommit fram
>Kaos utbryter, tar fram hov för att hamster springer så snabbt
>Lägger cirkeln av håven FÖRSIKTIGT över hamster, den satt stilla

   ALLA GLADA!

 

Ja så där har ni min dag :D! 
FÖRLÅT. Verkligen, för alla som väntat och väntat på att vi ska göra inlägg, men TACK för att en del inte fakiskt försvinner helt... :3  
Klockan är 05:34... Trött? Nej inte alls.. nejmen faktiskt så är jag inte det.

Ovido - Quiz & Flashcards