projectscene

Direktlänk till inlägg 14 augusti 2012

Veckans Anime/Manga

Av Nora Rainbow - 14 augusti 2012 16:07

Det var ett litet tag jag gjorde detta så tänkte göra det nu ^ ^. Veckansk Anime/Manga är: Clannad! Clannad är en av mina absolut favorit serier!

   


Clannad är en en anime som man värkligen gråter till! Det handlar om Okazaki Tomoya som går i high school med sin vän Sunohara. En dag när han går till skolan går han förbi en ung elev som pratar för sig själv. Han får reda på att hennes namn är Furukawa Nagisa. Tomoya ser Nagisa mer och mer runt i skolan, Nagisa och Tomoya blir mer och mer vänner Tomoya får veta att Nagisa har fått hoppa över ett år pågrund av att hon har varit sjuk länge och att hennes dröm är att börja i drama klubben. Tomoya säger att han inte har nått har nått bättre att göra en att hjäpla henne på vägen träffar dom 4 nya tjejer. När Tomoya spenderat mer tid med dom lär han känna dom och deras problem och bestämmer sig för att hjälpa dom. Han börjar förstå att livet inte är så tråkigt som han trodde det var. 


Min favorit karaktär är Ichinose Kotomi:

    

 

Clannad får   av fem för att jag älskar den här serien jätte mycket! Om ni vill se Clannad trycker ni här så kommer första episoden upp. 

 

//Nora  

 

 
 
Emma

Emma

16 augusti 2012 13:43

Fin blogg! Kika gärna in hos mig med och släng gärna in en kommentar om ni har lust med det. Följa varandra via bloglovin? :)

http://www.emmawidahl.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nora Rainbow - 3 april 2013 16:36


OMG HAHAH VAD FIN JAG ÄR   Klicka här för att komma till den nyaaa.. ...

Av Nora Rainbow - 7 februari 2013 17:45

          Tjäna, så nu sitter jag här med Fredrik och myspysar för vi är kavaj, lol. Vi har kollat på klänningar för vi ska dansa bugg i morgon för vi e fab. Har också beställt lite kläder hoho. Och ska shoppa i morgon med som om det inte räkte med...

Av Nora Rainbow - 1 februari 2013 23:35


     

Av Nora Rainbow - 1 februari 2013 19:22

  Videon säger allt

Av Nora Rainbow - 31 januari 2013 20:11

  Skins = bästa serien någonsin. Någon som har sett den?  Tänkte spamma lite skins bilder nu bara så ni vet he.                                                     ...

Ovido - Quiz & Flashcards