projectscene

Alla inlägg den 17 augusti 2012

Av Nora Rainbow - 17 augusti 2012 17:50

Maja här :^}
Idag skulle jag åka ifrån sommarlandet för denna sommaren så hela dan har jag typ fixat massa
Jag har plockat plommmon (vi hadde typ fått 1566282901012662 plommon på vårat träd ) "wie"
Och så har jag SKÖRDAT nypon
Lol
Känner mig som en Ricktigt bonde!
Just nu är jag påväg hem c:

Och vi får se vad som händer när jag kommer hem :3
Jag tror jag ska ränsa min garderob becöz jag har shoppat bajs mkt c:


WHATEVER
haD
// maja

Av Nora Rainbow - 17 augusti 2012 17:11

Hittade dom här jätte söta alpacka smileysarna     . Är som inte super söta! Alpackor världens sötaste djur (och katter). Jag kommer defenetivt använda dom där! :o. Bara för att jag är så snäll så tänker jag bjuda på lite alpackor bilder!


                 


Man dör ju nästan av söt het *o*


Bilder från we♥it.  


//Nora  

Av Nora Rainbow - 17 augusti 2012 16:44

 
 
   


Linne: encuentro (affär från Spanien), Byxor: Gina tricot, Halsband: Någon stans från spanien :s. 

//Nora  

Av Nora Rainbow - 17 augusti 2012 14:59

Tog precis en dusch och wow vad mitt hår va lent! Så jag tänkte visa dom produkterna som tar hand om ens hår och håller det friskt ^ ^.  

                                         
                                                  
Den svarta produkten som ni ser där uppe är värme skydd som jag tycker är jätte bra! Den var dock ganska dyr den kostade 199kr. Finns nog att hitta i en hårsalong det var där jag köpte min i alla fall ^ ^. 

 
Håringpackning för blonda men funkar fint fint för mig som inte är blond. Jag vet inte vad den här kostar eller vart man hittar den,men man kan nog hitta den i en vanlig hår affär eller typ en vanlig affär med hår hylla. Märket är Lee stafford. 

    
Den här lilla saken får ditt hår och glänsa och den ska få det lite friskare också. Den innehåller olja.. Märket är proffs. 

 
Herr balsam och fru shampoo haha. Dom är är för färgat hår vilket jag. Och som ni kanske kan se på bilden så är märket sunsilk som jag tycker ha bra effekt på mitt hår :3. 

Så det är vad jag använder ^o^ 
 
Det börjar bli lite blont av sommarn D:.

//Nora  

Av Nora Rainbow - 17 augusti 2012 13:15

   


bild från we♥it

//Nora  

Av Nora Rainbow - 17 augusti 2012 01:38

Bjuder på en skum gif innan jag lägger mig så får ni en snyggare bild på hur jag såg ut idag x).

 

Jag typ ''vaaad sa du?!'' Haha. 

//Nora  

Av Nora Rainbow - 17 augusti 2012 01:15

Nu tänker ni , vem fan är hon ?
Och de ska jag förklara .
Jag är ngn av dom i hedern och jag har varit välldigt Oaktiv eller vad det heter D:
Alltså igentligen vill jag njuta av sommarlovet utan ngt internett (OMAJGAD)
Men ändå vill jag börja blogga D:
2/3 dagar kvar till skolan ,
Vad tycker ni?
Längtar ni?
Halva jag längtar medans halva vill sova.

IM BACK
SO CALL ME MR BLACK

Lol nej .

Mitt namn e GÄTTER vackert c:

Saknar ni skolan?


GODNATT / maja

Av Nora Rainbow - 17 augusti 2012 00:49

Konsären var jätte rolig och grym! Hon va så bra på scen! Hon hoppade till och med ned från scenen och kramade vissa närmast stängslet jag var jätte nära scenen (och Amanda) men fick tyvärr ingen kram :/. 


    
Va inte alls inspererad av Leda nä då ;). Instagram bild snodd från @s4giis följ
henne där! ^ ^
                  
Köpte n riktigt snygg väska också med Amanda på! :D. Nu är jag i allafall jätte trött och jag hoppas ni får en bra sömn! c: 


//Nora  

Skapa flashcards