projectscene

Alla inlägg den 19 augusti 2012

Av Nora Rainbow - 19 augusti 2012 21:19

Gjorde en sommarvideo om vad som har hänt mig under sommars inte kanske bilder på när jag sitter vid datorn (hehe) men stora saker som jag kommer minnas länge! ^o^

 


Kan du inte se videon? Tryck hääär istället då ^ ^ 


//Nora  
 

Av Nora Rainbow - 19 augusti 2012 20:55

Var och shoppade idag :D! Köpte en kofta på instersport som är jätte mysig och jag känner mig som totoro i den!   . 

 
Hann inte ta en sådär jätte bra bild men jag hoppas ni förlåter mig för denna gången C;. 

//Nora  

Av Nora Rainbow - 19 augusti 2012 15:00

   


Bild från we♥it



//Nora  

Av Nora Rainbow - 19 augusti 2012 14:52

   

Bild från we♥it



//Nora  

Av Nora Rainbow - 19 augusti 2012 14:43

 
                                                                                                                                        
 
                                                                                                                                       
 
                                                                                                                                          
   
Tröja:JC,Shorts:Gina tricot och Halsband:Handgjord 


//Nora  

Av Nora Rainbow - 19 augusti 2012 13:04

Linda som är här och hälsar på sökte på ''awkward family photos'' och det kom upp jätte många roliga foton! Här är mina favoriter:   
                                                                                                                    



                                         



                                                                                                                                    
        

Haha mannen längst ner är min nya idol asså så cool! Ska lätt va jag om 10 år! Vilken är eran favorit? Svara i en kommentar! :D 


//Nora  

Skapa flashcards